Proff on tour Lisa wilcox

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

smout

Proff on tour Lisa wilcox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 09:37

dinsdag wij naar de prof. on tour .
hartstikke jammer dat Anky in het ziekenhuis lag en dat was ook te zien aan Sjef janssen hij was in het begin ook wat bedrukt.

Maar in spanning afwachten wat komen ging.(we hadden de kaarten dus we moesten wel heen.)
Maar het viel niet tegen Lisa Wilcox gaf heel goed uitleg en kwam erg sympathiek over.
En haar trainer een onbewogen man (letterlijk en figuurlijk)

Jee en wat had ze mooie paarden bij haar vooral de Schimmel royal Diamant Tong uitsteken

ook mochten er twee intructrices van de tribune probleem paarden les geven een was Anouk Hansen die kwam erg sympathiek over.
Haar naam ken ik ergens van maar waarvan??

Al met al een geslaaagde maar koude avond.

leef je droom, droom niet je leven.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:10

Lisa Wilcox kan ook behoorlijk rijden ik zag haar in Jerez en had ooit een stukje over haar gelezen in Bit geloof ik.

Dresuur zadel te koop 17,5 inch medium wilde boom
http://www.bokt.nl/markt/ad/396430/lede ... 175-fit-25

smout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 20:35

ja ik bewonderde haar al een aantal jaren maar nu ben ik echt fan!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:10

Ben ook best een beetje fan van Lisa Wilcox! Enne Anouk Hansen rijd Grand Prix met Enrico...misschien ken je haar daarvan?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

smout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 21:21

ja dat kan best ,maar ik dacht haar naam ook met de pavo cup of zo iets staat mij bij heeft ze hier ook aan mee gedaan.

weet je ook of Lisa wilcox ook in Zwolle komt?

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:30

Anouk had Paso Doble in de finale van de Pavo-Cup, Lisa Wilcox was weg van die bok..

Nicky74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:51

Ik was dinsdagavond ook aanwezig. was inderdaad erg koud. Het was erg leuk en interssant om te zien hoe Lisa de paarden rijdt. Veel tips mee gekregen over hoe een kijkerig paard te rijden. Jammer vond ik het wel dat de zwarte Jazz die les kreeg van Lisa de taal niet helemaal machtig was en daardoor niet kon doen wat Lisa graag wilde. duurde erg lang voordat ze door had wat er verlang werd ( soms met hulp van het publiek)

De les van Sjef vond ik niet echt heel bijzonder omdat er wel gezegd werd wat er moest gebeuren maar niet direct aan de ruiters maar meer aan het publiek terwijl ik graag gezien zou hebben dat hij les zou geven en dat je dan de verandering zou zien bij de paarden.

Maar voor de rest wel een geslaagde avond alleen erg jammer dat Relevant er niet bij was.
dat is toch wel mijn favoriet!!!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 12:01

Lisa komt helaas niet in Zwolle, daar had ik ook al naar gevraagd bij de organisatie.
Tja haar trainer is tevens ook haar man, en tegenstellingen zijn toch goed in een huwelijk Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie