Kan me geluk niet op nog 1 keer op avanti :D!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Kan me geluk niet op nog 1 keer op avanti :D!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 19:37

Haha! Ik ben nu echt zooo super blij Eondelijk weer op Avanti ff heel erg gesmeekt en toen mocht het.
Ik loop dus de hele dag met een big smile Lachen Eindelijk weer op mijn wijfie! Lovers

Nou het rijden ging echt helemaal top, ze is wel beetje verpest omdat er alleen maar beginners op rijden, maar ze liep super mooi aan de teugel Kwijl en deed ze erg haar best voor mij, echt super gevoel Lachen

Hopelijk mag ik er volgens week weer op, en dan moet mijn moeder heeeel veel pics make

Ik mocht er woensdag weer op Haha! Ik weer helemaal helemaal happy En toen gingen we ook nog eens springen ook Lachen
Er wou ook nog een ander kind op avanti dus ik ruzie met die moeder erover, want zei mocht er van de manege eigenaar op. Maar dat kind geeft niets om avant en ik super veel, en dat heb ik toen ook tegen de baas verteld en toen mocht ik erop! Ik heb dat kind er nog wel 8 minuten op gelaten ofzo.

Nou ze was super fris, ze had er al 1 afgegooid. Nou lekker gepoest en vetgemest. Nou het rijden ging super lekker ze springt ook leuk, echt een droompony Lovers
Ze ging er wel 2 keer vandoor en hoogbokken joh maar dat kwam omdat alle paarden super fris waren en ze waren niet losgelaten.
Maargoed me vriedin heeft ook nog heeel veel pics gemaakt en die zijn dinsdag klaar dus ik ben er super benieuwd naar Lachen
Laatst bijgewerkt door Avanti op 02-02-03 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:10

ik hoop het voor je dame Lachen
blij dat het zo goed ging ! Kusje

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 20:18

Ik ga gewoon weer ontzettend smeken

Ja zo lekker heb ik al heeeeel lang niet meer gereden, zo zonde van die pony want ze kan zo ontzettend veel Kwijl

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:49

Leuk voor je.....
Idd. zonde als een pony zn mogelijkheden niet goed benut worden!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 23:47

Ja erg zonde volgende week weer smeken. haha Ben weer gelijk helemaal in Lovers op mijn lekkere wijfie Lachen

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 01:24

Geniet er maar heel lang van en wel proberen er volgende keer weer op te mogen, dat zal leuk zijn!

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:44

FOTOOS Haha! Wanneer komen die?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 18:16

Ik ga vragen of me ma volgende keer veel pics komt maken Ze kan zoooo super mooi lopen!!!!! Lachen
Ik ga gewoon volgende week slijmen of haar omkopen!