een goed boek.. stukje eruit..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 01:39

Leuk dat er weer eens met "klassiek" gestrooid wordt. Ik heb pas leren voelen en mijn hand en been echt onafhankelijk van elkaar gebruiken (wat nog steeds voor verbetering vatbaar is overigens) toen ik ging leren in een systeem te rijden dat door velen als de tegenhanger van "klassiek" wordt gezien...

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:06

Zep schreef:
Leuk dat er weer eens met "klassiek" gestrooid wordt. Ik heb pas leren voelen en mijn hand en been echt onafhankelijk van elkaar gebruiken (wat nog steeds voor verbetering vatbaar is overigens) toen ik ging leren in een systeem te rijden dat door velen als de tegenhanger van "klassiek" wordt gezien...


En over welk systeem praat je dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:59

Gebruik je zoekfunctie maar Knipoog

Ik moet het iets nuanceren want ik kom nu anders over dan ik bedoel denk ik. Ik wil niet zeggen dat het een beter is dan het andere, en ik denk dat mijn huidige trainer gewoon stukken beter lesgeeft, in het algemeen, dan de mensen bij wie ik hier voor kwam. Maar sinds ik zo heel erg bezig moet zijn met het "scheiden" van mijn hulpen (nooit hand en been tegelijk, signaalhulpen ipv ondersteunende hulpen) ben ik daar qua zit ineens heel hard op vooruit gegaan. Het vereist namelijk wat meer controle over je eigen lichaam.