Een naam voor mijn winkel! BEN ERUIT!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:37

Super! Klinkt echt wel Lachen
Wens je veeeeel succes met je shop en wie weet als ik een keer iets nodig heb... Cool

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:41

Klinkt goed !

Ik hoop dat je slaagt met het realiseren van je winkel. Als het je lukt om leuke spullen in extra-full aan te bieden gaat het me wel geld kosten, vrees ik Haha! Knipoog .

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 23:43

Hihi, ik ga mijn best doen. Half bokt heeft meegedaan aan mijn enquetes, dus er is voor elk wat wils. Barebackpads zijn een soort dunne kussens met een singeltje eraan en de mogelijkheid om beugels (of alleen de riemen) te bevestigen. Zo zit je eigenlijk direct op de rug van je paardje, maar heb je meer houvast. En bij een paard met een hoge schoft is het dan ook makkelijker om eens zonder zadel te rijden. Ik ben fan in ieder geval.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:52

Wil je alleen on-line verkopen, of ook "persoonlijk" ? (Als je langs komt dus!)
Als ik weer in Ned. ben, wil ik wel een keer komen meeten (als je dat leuk vind Knipoog !) Ik wil jouw paardje wel eens zien (ik heb er zelf ook eentje uit Rusland Pling !) en eens even komen snuffelen wat je allemaal zo hebt Knipoog ! (Ouders/schoonouders wonen bij jou in de buurt!)
Iig veel succes met je eigen zaak Lachen !!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 23:56

Ik begin echt on-line, maar naar alle EU-landen. Maar als je een keer in Nederland bent mag je sowieso Baduhtje zien, en snuffelen kan vast ook wel. Haha!

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:05

bubbels schreef:
Hihi, ik ga mijn best doen. Half bokt heeft meegedaan aan mijn enquetes, dus er is voor elk wat wils. Barebackpads zijn een soort dunne kussens met een singeltje eraan en de mogelijkheid om beugels (of alleen de riemen) te bevestigen. Zo zit je eigenlijk direct op de rug van je paardje, maar heb je meer houvast. En bij een paard met een hoge schoft is het dan ook makkelijker om eens zonder zadel te rijden. Ik ben fan in ieder geval.


aha!! misschien koop ik er 1.