Mijn eerste menles!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Mijn eerste menles!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 22:41

Ik heb dus net mijn eerste menles gehad en het helemaal super. ik men met een mini-shetlander van 3 jaar in een shettieclub met 1 welshje erin. Ze was 1 keer eerder in de bak geweest en toen was ze alleen. nu was ze dus met 3 anderen erbij en dat was in het begin wel wat eng voor haar. Al dat gerottel van die karren maar ze bleef heel rustig. Ik had verwacht dat ze een bom zou zijn die af zou gaan, heel druk en vliegerig maar ze was zo relax! En na een tijdje draven kon je toch wel merken dat ze amper conditie heeft want toen ze weer mocht stappen sliep ze bijna! Lovers
En toen moesten we opeens met 1 hand rijden! Verward Ik had dat nog nooit gedaan en wist ook niet hoe het moest! Het wou voor geen meter, volgens mij best lachwekkend om mij daar om te zien stuntelen maar aan het einde ging het toch wat beter. Het was echt zo heerlijk dat alles goed is gegaan en nu weet ik helemaal zeker dat ik altijd op kelly kan vertouwen!!!!1 Lovers Lovers Haha!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:51

Heb je dan niet moeten oefenen aan een mentoestel? Wij hadden alle grepen geleerd eerst zo en dan pas in "levende lijve"! Zo konden we niet onnodig trekken in de mond van het paardje.
Het gevoel is wel prachtig hé ... wacht maar tot jullie eerste buitenrit!!!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 18:31

Nee, ik heb niet eerst hoeven oefenen! Wel raar eigenlijk. MAar ik heb het eerst een klein beetje geleerd van Hans en Tonny, de baasjes van Kelly. We zijn ook begonnen met ritjes door het dorp enzo. Maar dat is ook heel leuk!!!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tienus63 en 170 bezoekers