Van welke mensen word jij nou gek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Confession
Berichten: 1383
Geregistreerd: 19-01-09

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:13

ik heb echt een hekel aan mensen die keihard gaan lopen gillen of roepen of druk zijn in of rond de bak terwijl je aan het rijden bent.
ook in de les is dat super irritant.

Kess88

Berichten: 146
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:53

bemoeials, mensen die denken dat ze alles beter weten

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:14

Van mensen die denken het beter te weten, terwijl ze mijn paard niet eens kennen.

Zo dacht pas iemand dat ik mijn paard slecht behandelde, hij had zogenaamd pijn in zijn mond etc omdat ik het bit niet in kreeg?
Nou ik krijg het bit wel in hoor, maar ik rijd gewoon bitloos :+ .

En ook van die mensen die beweren van ; ik heb dat niet aangeleerd, dat doet ze uit zichzelf. Of ik ga dat nooit doen, en achteraf dus wel gaan doen. Goed dat is hun eigenkeuze, maar als ik bijv. dat dan wel ga doen, verschijnen er ineens foto's dat hun dat ook doen. En blijkbaar er al een tijd geleden mee begonnen zijn, omdat ik dat dus (ging) doen.

Daar kan ik me wel aan ergeren. Verder zijn er niet echt mensen.
Behalve pas in de bossen.

Ik was richting het water aan het rijden, komt er een vrouw met 2 (best grote) honden op mij af rennen. Ik stopte dus, want dadelijk schrok mijn paard er ook nog van ofso. Toen ze dus dicht langs mij stond, ging 1 van die honden achter mijn paard staan, en snuffelen. Mijn paard deed verder niks ofso, maar ik kreeg wel een heel gezeik dat ik gemeen was, en alles expres deed. Vervolgens liep ze naar iemand toe en zat over mij te roddelen over dat ik dat allemaal expres had gedaan en dat ik gemeen was enzo. Nou ja daar kan ik dan ook niet tegen. :o

Myrtje_

Berichten: 4158
Geregistreerd: 02-09-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:18

- Aan mensen die als debielen door de bak rijden en denken dat ze ten alle tijden voorrang hebben.
- Aan mensen die je altijd en overal ongevraagd(!) van commentaar voorzien
- Aan mensen die denken dat ze boven alles en iedereen staan. Zo groeten ze je nooit, zeggen nooit wat.. maar als je ze nodig hebben zijn ze er als de kippen bij.

Confession
Berichten: 1383
Geregistreerd: 19-01-09

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:55

aan mensen die zeggen dat je niet goed kan rijden terwijl je ze nog nooit hebben gezien. :S

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:48

Ik word echt helemaal gek van betweters... altijd maar dat beter weten (tenminste dat denken ze dan) pfff ik word daar zo moe van!

kallipooh

Berichten: 1639
Geregistreerd: 25-03-08
Woonplaats: Cambridge, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:52

wielrenners, die hebben meestal geen bel op hun fiets en dan racen ze vlak naast het paard. Geweldig :roll:
Ruiters die zich buiten niet aan de regels houden. Kallista is niet makkelijk bij andere paarden en als die paarden dan nog eens vervelend doen ook :n :P
En betweters, maar wie wordt daar niet gek van? ;)

EsBianc

Berichten: 823
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:45

Nordic walkers die menen dat jij op HUN pad loopt

Mucchio

Berichten: 2037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:53

Mensen die niet rekening houden met je als je rijdt.
Mensen die altijd beter weten.
Mensen die hun eigen regeltjes een beetje gaan bedenken met rijden wie er voorrang heeft en wie niet.

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:59

Mensen die het beter weten
Mensen die uit die hoogte doen
Mensen die gillen, waneer het niet nodig is
Mensen die zich niet aan de bakregels houden
Mensen die niet uitkijken
Mensen die zich de hele tijd met je bemoeien
Mensen die niet willen luisteren, bijvoorbeeld als je ze probeert te waarschuwen of als je al tien keer iets tegen ze gezegd heb
Mensen die hun paard straffen en/of onnodig pijn doen, wanneer het niet nodig is
Laatst bijgewerkt door Lous op 03-03-09 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Ndewilde
Berichten: 275
Geregistreerd: 15-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:00

mensen die maar blijven crossen met hun paard!
dus hele tijd blijven galopperen en in de bek zitten te trekken en voor je neus hun paard/pony slaan met een zweep!

mensen die denken dat ze paardenmensen zijn, terwijl ze er niks van afweten en alleen maar kunnen zeggen dat je een lelijke pony hebt ofzo maar niks over gangen of wat dan ook weten!

en mensen die doorblijven rijden terwijl ze weten dat hun paard kreupel is(A)

Maritdegroot
Berichten: 810
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Geesbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:41

Bari schreef:
van mijn schoonmoeder... }>

hahahahahaha!

knaasje
Berichten: 853
Geregistreerd: 26-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:47

Betweters, denken dat ze het beter weten terwijl dat heel niet zo is. }:0 :Y)

knaasje
Berichten: 853
Geregistreerd: 26-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:49

Oh en mensen die voordat ze iets gaan doen al bang zijn voor hun paard en hun paard daar juist over de zeik door maken terwijl ze dat zelf dan gedaan hebben. :z

Oh en van die mensen die hun eigen manier alleen maar goed vinden, alle andere manieren fout zijn. (ken zo'n natural, nou je lacht je echt kapot) 8-)

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:51

Van mensen die hun paard telkens slaan met de zweep tijdens het rijden... daar draait mijn maag van om, dat heeft toch geen enkel nut op die manier?!
Die mensen wil ik er graag aftrekken en zelf te lijf gaan.

Coentjuh

Berichten: 9860
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 01:00

Mag ik even?

* Arrogante mensen met hun geweldige hengst of wedstrijden of superafstamming-paard
* En dat soort mensen heeft op 1 of andere manier niet alle paardenbenodigdheden en komt dan aan jou vragen of er elastiekjes oid geleend kan worden, terwijl er nooit een hallo vanaf kan.
* Kids die een speeltuin van de stal/stro maken
* Kids die denken dat een stal kan functioneren als echte discotheek
* Mensen/Kids die klakkeloos een zadel op hun paard klappen zonder er nog maar 1 borstel overheen te halen
* Kinderen die vrij gaan rijden, maar niet eens fatsoenlijk kunnen zadelen
* Kinderen die al jaaaren paardrijden, maar nog steeds hulp vragen bij het zadelen, omdat ze er geen zin in hebben / verwend zijn
* Mensen die geen bakregels (will) kennen (99% volgt ze niet op, helaas)
* Oneerlijk rijgedrag van ruiters t.o.v. het paard!!!
* Domme gevallen die voor mijn verzorg/bijrijd-hengst met hun merrie gaan staan, zonder dat ze iets door hebben
* Mensen/Kinderen die hun rotzooi niet opruimen of hun stukje niet eens vegen bij hun eigen stal
* Dan zijn er nog een tal rotte sinaasappels in het verkeer, die geen rekening houdt met het paard!

Oja toen ik nog manegeles had en we voor ons zelf moesten rijden (dus niet in een treintje) was er altijd 1tje die achter mij aan reed omdat ze niet durfde te sturen. Haast in Coen's kont. Errrug irritant. Helaas trapt mijn veel te lieve poowny niet

wendys146
Berichten: 273
Geregistreerd: 30-11-07
Woonplaats: Beverwijk ,noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:02

mensen die onwijs lopen te schreeuwen naar elkaar met paarden of andere dieren in de buurt.
mensen die alles beter weten/uit de hoogte doen/met je bemoeien terwijl ze geen haar beter zijn. (kijk eerst naar je zelf )
mensen die stelen!(is me te vaak gebeurd |( (ik heb nu een slotje)
mensen die heel eigenwijs zijn en niet naar je luisteren.Ookal hebben ze het fout.En jij goed.
mensen/kinderen die binnen paar min. opgezadeld zijn.....en die niet hun paard borstelen.
mensen die niet geduldig en liefdevol met hun paard om gaan

...en zo zijn er nog meer.........

Sleeper

Berichten: 3955
Geregistreerd: 21-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:48

Mensen die andere betweters noemen als er goedbedoelde dingen gezegd worden :Y)

beestenfreak

Berichten: 1314
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:01

iwabbers (ik weet alles beter) e.d. , mensen die zeggen: "kun jij eigenlijk wel rijden" terwijl ze zelf hun paardje niet onder controle hebben.
heb ook wel eens gehad dat er een paar penny meisjes naar me toe kwamen om te zeggen dat het paardje wat ik uit de stal wou halen koliek heeft _O- (beestje stond rustig te eten)

Padoer
Berichten: 104
Geregistreerd: 11-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:08

Mensen die wanneer je op buitenrit bent zo hard mogelijk met hun auto langsracen in de hoop dat je paard schrikt }>
Mensen die alles beter weten, roddelen en afspraken niet nakomen }>

RoosIris

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Het hoge noorden!

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:10

van mijn pa op het moment! Hai wat een geschifte kerel is dat soms.

Connie_

Berichten: 92
Geregistreerd: 08-01-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:15

van die mensen die dan ook nergens rekening mee houden.
mensen die de hele tijd heel erg schreeuwen tegen hun paard, waar is het goed voor?
en de bekende betweters....

Cassagrande

Berichten: 1055
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Kessenich

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:23

Van mensen die heel leuk tegen je doen en achter je rug om roddelen dat je helemaal niets kunt. Maar zelf steeds de fout ingaan.

De bekende wielrenners
De bekende betweters

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 11:42

Mensen die de bakregels niet kennen, GRRRR wat word ik daar pisnijdig van.

Je zou denken dat ze wel oppassen, op hun C pony, voor een paard van 1,80?
En die kinderen weten dat pony schopt naar anderen, maar niet opzij gaan als ze op de hoefslag stappen terwijl ik galopeer. Ik kon nog net stoppen (en dat gaat al zo moeilijk op zo'n reus) maar kreeg dus bijna een trap van die pony.
Nou dan leg je vriendelijk uit dat als je stapt, en iemand anders draaft of galopeert, je dan naast de hoefslag moet stappen. Zelfs nog verteld wat de 2e hoefslag is, en wat bakregels zijn.

Nou gewoon weer naast elkaar op de hoefslag stappen en kleppen, terwijl ik me handen vol heb aan dat paard!

Vervolgens heeft paps het lef om te vragen of ik even wil oppassen, de dames moeten hun proefje oefenen. Halo, ik pas de hele les al op, want dat paard loopt echt over ze heen! Maar ik wil niet dat hij kreupel getrapt word door die pony..

Heel verhaal, maarja, daar kan ik echt niet tegen. Heb ook eens heel hard tegen een nogal arrogant meisje geschreeuwd (normaal negeerde ik haar maar was het zo zat) dat ze haar k*tkop moest houden en dat ik glad niet in de weg reed.
(Als iemand zich aan de bakregels houd, ben ik het. Heb jaren in een les met 6 tot 8 mensen gereden, druk, maar het werkte omdat we vrijwel allemaal erg gevorderd waren. In galop dus contra, eenvoudige wissels, heel soms ook vliegende, alles door elkaar, nooit een botsing gehad.)
Afijn, sindsdien liep ze met een grote boog om je heen. :D

Nu sta ik op een pension stalling, waar ik daar helemaal geen last van heb, echt super!!!!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Re: Van welke mensen word jij nou gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 11:49

-Kortzichtige mensen die, zelfs met wetenschappelijke FEITEN, niet toegeven dat ze misschien een tikke verkeerd zitten.

-Mannen die alleen luisteren naar andere mannen...en vrouwen en hun meningen compleet negeren...

-Mensen die andere mensen de dupe laten worden van hun leugens.....

:(