eindelijk in de les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

eindelijk in de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 10:53

Eindelijk!! *LOL* Dinsdag had Regine (van bokt) me de hele dag al op zitten jutten dat ik Dusica in de reguliere les moest doen die avond . Sinds ik haar heb gekocht, heb ik alleen maar prive-lessen gehad en zelf wat gelongeerd en er wat op rondgestapt (als er iemand in de buurt was ook wel gedraaft). Nu zouden er maar twee andere komen tijdens de les (zei Regine Schijnheilig ), dat werden er dus vier. Voor het eerst met meer dan 1 ander paardje in de bak Scheve mond . Het ging zelfs beter dan verwacht . Capriola van Regine kende ze al, net als Poeki van Vanessa. Pumpum en Bona waren twee geheel onbekende. Die dame van mij keek er niet eens naar om Cool . Stappen ging echt prima, draven een beetje onregelmatig en snel, maar niet onbeheerst. Ik voelde mezelf gewoon groeien tijdens de les Pling . Woensdagochtend zei Didie (onze instructrice) dat het wel erg goed ging voor de eerste keer. Beter dan zij had gedacht. Nou, dat vond ik zelf dus ook. Nu hoef ik dus niet meer op een ander paard in de les. Ik kan nu gewoon mijn eigen Dusi pakken. Nu nog zorgen dat mijn zoontje er ook los op kan en dan ben ik helemaal blij.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 12:58

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ging super!!! Ben trots op je!!! Haha!
Soms moet je een beetje liegen in je peptalk, maar eh je bent me toch wel dankbaar?! Nog ff en dan kunnen we leuke bosritjes maken met onze dames! Ja ja! Tong uitsteken
Ze was echt ontzettend braaf, ze ging er zelfs niet vandoor toen de auto met trailer ff langs de bak kwam scheuren! Kedeng kedenk! Super!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 13:00

Ja, die kar scheurde wel erg hard. Dat is erg vervelend, maar echt weer iets waar wij niks aan kunnen veranderen. Het is natuurlijk wel goed voor de gewenning. Schrikt de rest niet zo in het bos e.d..