Misschien naar het ziekenhuis :(:(:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Misschien naar het ziekenhuis :(:(:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 19:38

Mijn teennagel is ingegroeid,
Ben vanaaf naar de doktor geweest,
Nu zei hij dat ie misschien wel te redden valt .
Nu moet ik elke avond in de biotex en dan die ingegroeide puntjes even omhoog halen Verdrietig.
En dat voor 2 weken lang Verdrietig.
En dan moet ik na 2 weken terg komen,
En als het dan nog niet beter is moet ik naar het ziekenhuis, en dan krijg ik een nieuw nagelbed Verdrietig.

Auw,auw, het doet ook zo een zeer, please laat het goed komen, ik wil niet dta men nagel eraf gaat *auw**auw*

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:50

ik zal voor je duimen. Komt vast goed. Iedere avond braaf in de biotex en je hebt binnen de kortste keren weer een gezond teentje

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:18

**auw!! ik zal ook voor je duimen , ik kan me voorstellen hoe pijn zoeiets doet

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:19

Ik zal ook voor je duimen hoor Knipoog Ik weet dat het geen pretje is als ze een nagel verwijderen. Dus iedere avond maar even in de Biotex

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:23

Mijn nagel van mn dikke teen moest er ook eens af. Nu issie een beetje gehandicapt maar niet meer ingegroeit. Hoop dat het bij jou iig goed komt!Sterkte voor je snielige teentje. *LOL*

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:50

He,dat heb ik een tijdje geleden ook gehad,moest ik ook steeds in de biotex.
Maar het was best wel snel weer over.Nou ja,sneller dan gedacht iig.
Sterkte!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 21:02

JA , ik hoop dat het over gaat,
doet trouwens wel zeer hoor in de biotex,
alles is beter dan naar het ziekenhuis Haha!

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:33

Heey

Ik heb daar pas ook last van gehad maar heb toen niet in de Biotex gezeten maar heb de puntjes omhoog gehaald en wat weggeknipt en toern er zweerzalf opgedaan.

Moet je ook is proberen werkt perfect!!!

Groetjes Angelique

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:45

Ik zou gewoon het advies van de dokter opvolgen...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:00

Je zou ook nog even langs de pedicure kunnen gaan voor je naar het ziekenhuis gaat. Sommige hebben hier speciale apparatuur voor en kunnen het, vrijwel zonder problemen, verhelpen *LOL*

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 14:53

Ik heb het ook gehad, maar ze halen niet je hele nagel eraf hoor! Tenminste bij mij niet, maar bij mij was hij in een hoekje aan de linkerkant ingegroeid, mijn grote teen trouwens. Ze hebben er een reepje afgeknipt, en het 'worteltje' weggebrand met een watje met zoutzuur. Dan groeit hij aan de linkerkant niet meer terug. ik heb dus nu een iets smaller nageltje, maar gelukkig nergens meer last van. Want oef! Dat is erg pijnlijk!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:11

Niet mokkuh, lekker bokkuh (maar dan met je voetje in biotex Tong uitsteken Haha! )

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:11

Vervelend. Maar biotexen helpt wel, hoor. Gewoon doen, waarschijnlijk komt het dan wel goed...

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:13

heyyyyyy dat heb ik ook gehad!!
ben ook naar de dok geweest, ben toen doorgestuurd naar de 'podoloog' Gaaaap
heb toen een 'tenothese' gekregen. dat is een soort klei dingetje tussen je tenen, hierdoor klemmen je tenen niet tegen elkaar en duwt je nagel niet in je velletje!!!
hoe kom je erop!! Frusty

dit helpt echt!!! TIP???!!! *LOL*

nou veel succes, greetzzzzzz maaike

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:17

eey!! Haha!
ik hoop ook heel erg voor je dat ut overgaat joh! Knipoog
Doet hetook pijn bij het paardrijden? Verward
Veel succes er nog mee he?
een lekker in de biotex! Pling
bye bye!!
Party!! Irene Party!!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:12

Laat niet te snel je nagel verwijderen. De podoloog en de pedicure kunnen een heleboel doen. Mijn collega had ook zo'n iritante nagel die in bleef groeien. Ook nadat hij een keer verwijderd was. Nu heeft hij een tijdje geleden een soort veer op zijn nagel gehad die ervoor zorgde dat de nagel niet zo krom ging. Dat heeft hij een maand of wat gedaan en nu groeit zijn nagel gewoon goed. Deze oplossing kwam van de podoloog, dus ga daar eerst langs voor je de nagel laat verwijderen. Deze oplossingen zijn vaak veel minder pijnlijk. (en je kunt dan wel lekker paardje hobbelen, hij ging nl ook voetballen met dat ding )

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 20:19

oke, ik zal eens langs gaan bij een pedicure.
Ja, maar het maakt niet uit wat ze doen, IK WIL NIET NAAR HET ZIEKEHUIS!!!!

Sorry voor de hoofdletters Haha!.

Ja ook bij het rijden doet he tweer, als ik moet gymen, als ik moet lopen, zelfs als ik niet loopt Boos!.
Maar ik zal ens langs gaan bij de Pedicure.

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:54

Als je dan toch naar de pedicure gaat, laat die dan de dikte van de nagel wat afvijlen. De nagel wordt daardoor soepeler!! (logisch)
Met het weken voorkom je dat de ontstekikng door het insnijden van de nagel voortschrijdt dus daar mee doorgaan. Als je het water steeds heter maakt, iedere keer een plens uit de waterkoker er bij, dan kan je met een gloeiende rooie voet vaak de pijn van het nagelopwippen verminderen. Soms lukt het om een gaasje met vaseline doordrenkt er tussen te krijgen, dat is mooi want dat durkt de zwelling weg. Als de nagel eenmaal is 'uitgehaakt' neemt de natuur het weer over.
Een nagel trekken is erg leuk werk maar het kost jouj weken voor je weer met fatsoen een llaars aankan en maanden voor je er niet meer mee bezig bent. Het is dus allezins de moeite waard. Houdt de voet tussendoor hoog en leg wat onderr de matras want de zwelling vermindert daardoor en dat is je grote vijand.
Overigens kan je ook ipv biotex soda gebruiken, het is een beetje om het even.

Succes,.......TJAKKA

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 01:04

Vraagje aan de experts hier, wat is een podoloog????
Ik heb zelf ieder jaar aan 1 teen een ingegroeide nagel (2 kanten) maar die teen is wel lichtelijk misvormd door de vele paarden die erop zijn gaan staan.
Al 4x bij de huisarts een "wig insisie" laten doen aan bijde kanten van de nagel (dan halen ze dus zo'n reepje weg) en er is mij ook 4x verzekerd dat het reepje niet meer terug zou komen.....dus wel! na de 4e keer zag mijn huisarts het ook niet meer zitten en stuurde mij naar het ziekenhuis, daar is tot 2x toe de hele nagel verwijdert en de laatste keer werd mij verteld dat ze een soort van reconstructie aan mijn teen hadden uitgevoerd en zodra de nagel terug zou komen zou dit een normale nagel zijn.......NOT, ik zit nu weer dagelijks te peuteren omdat het hele ding aan 2 kanten weer in gaat groeien..... Ik ben dus ook hard op zoek naar andere oplossingen!
Enne als je kan vermijden dat ze je nagel eraf halen doe dat dan want het weghalen is niet het probleem, daar voel je niets van (verdovingen zijn wat minder) maar daar na..........niet om je bang te maken hoor maar ik wil het niet meer, heb er genoeg pijn aan gehad.
Heel veel succes en sterkte!