Band met je paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Band met je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 11:56

haai!

Ik heb 2 verzorgpony's waarvan 1tje die echt heel erg van knuffelen houdt. Gisteren heb ik ruim een half uur bij hem in de box gezeten en hij bleef maar onderzoeken enzo, echt zo lief!! Hebben jullie dat ook wel eens?


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:00

Ja, heel erg, met Nicoline en Violine kan ik altijd knuffelen, en dan heel lang Haha!.
Frieda is gewoon mijn schatje, als ze ligt kan ik gewoon naast haar gaan zitten, ze doet me niks. T heeft wel een tijdje geduurt voordat ik zo'n goede band met haar had, ze is nl. behooorlijk eenkennig!!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 01:23

Dat knuffelen lukt mij iets minder want ik moet altijd opletten dat Canta me niet ineens bijt, vrijen noemt mijn moeder dat!!!!!!! Nou het doet anders wel pijn..........

Portugal "Here I come"..............

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:39

mijn lieve pony wil helemaal niet knuffelen, vind ze echt niet leuk. Maar toch merk je aan veel dingen dat we een band hebben, ze komt altijd meteen naar me toe als ik haar roep, ze kan 3 min stil staan als ik haar knuffel en dat is voor haar doen al heeeeel lang....
Dus als je paard niet met je wilt knuffelen betekend dat niet dat je geen band met je paard hebt maar dat hij/ zij/ het( Knipoog ) er niet van houd!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:44

mijn lieve pony wil helemaal niet knuffelen, vind ze echt niet leuk. Maar toch merk je aan veel dingen dat we een band hebben, ze komt altijd meteen naar me toe als ik haar roep, ze kan 3 min stil staan als ik haar knuffel en dat is voor haar doen al heeeeel lang....
Dus als je paard niet met je wilt knuffelen betekend dat niet dat je geen band met je paard hebt maar dat hij/ zij/ het( Knipoog ) er niet van houd!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:45

oeps twee keer........

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 13:53

Cantaor schreef:
Dat knuffelen lukt mij iets minder want ik moet altijd opletten dat Canta me niet ineens bijt, vrijen noemt mijn moeder dat!!!!!!! Nou het doet anders wel pijn..........


Geeft het nog wat tijd, Piropo is helemaal gek op knuffelen Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 17:50

Ik heb dat met Arcade.
Rijden ging zo goed! Snoepje.. bortselen en 15 minuten KROELEN!!!
Lief he Haha!
Komt ook omdat ik haar vaak verzorg.. anders heb je dit niet zo snel.

Karnat is er eindelijk!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 17:56

Ik heb dat ook met extreme, maar die knuffelt met iedereen Haha!. Maar ik heb wel een band met hem, iemand anders hoeft zijn deken niet los te maken zonder op te passen, dan hebben ze wel een stamp vast(heeft heel veel schrik van die singels, en verschiet verschrikkelijk snel).

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:55

Ja ik knuffel ook vooral. en lekker poetsen en wandelen, kan ik alvast een goeie band opbouwen met Kapanda!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:05

Marca'tje pakt me altijd even vast, vind ze fijn. En als ik flink ros dan gaat ze terug kroelen, vind ik ook wel grappig ze doet het dan ook heel zachtjes en ik heb nu een dikke jas aan. Hoe het van de zomer gaan moeten we maar even bekijken. Ik merk hieraan dat ze me bijzonder aardig vind. Ook omdat ze heel erg vind dat haar stal haar stal is en dat wij mensen er niets te zoeken hebben. Als je dan aankomt dan draait ze dr kont naar de deur en dan is het echt niet verstandig om naar binnen te gaan. Maar sinds een paar maanden is het nog heel sporadisch dat ze dat doet. Ja we hebben het wel gezellig marca en ik.

BinkyGirl

Berichten: 96
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:24

Hai hai !
Ik ben stephanie.
En ik heb een hele leuke shetlander! Lovers
Hij heet Binky!
Hij houd ook erg van knufelen.
Maar soms heeft ie er totaal geen zin in!

Groetjes stef

Ik had een hele lieve shet die is nu verkocht aan Angelique

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 22:31

het is ook niet zo dat als je knuffelt je perse een band met je paard moet hebben, of andersom, maar met mijn verzorgpony is dat wel zo. Mensen die hij niet mag bijt hij, en mensen die hij wel mag, daar kan hij eeuwig mee knuffelen (dit zijn er een stuk of 3 a 4)

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:03

Blizz is een knuffeldoos! zelfs tijdens het borstelen wil hij zijn hoofd op mijn schouder leggen..
Ik heb een ongelofelijke band met hem...soms denk ik dat hij mijn gedachten kan lezen

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:11

jajaja, tuurlijk, zelfs met meerdere paarden.
ik heb al een stukje erover geschreven over kondor (versl vd dag > lief paardje.. maar niemand mag hem)
tja een bijzondere relatie, die niemand anders aandurft met dit paard, omdat hij dan gewoon bijt, trapt of hij valt ze aan. tuurlijk, tegen mij heeft hij ook wel zijn trekjes af en toe, maar dat zie ik maar als een soort ruzie, dat de relatie alleen maar sterker maakt. (schijnt bij mensen ook zo te zijn)
verder met maestro, fursela, roal, peredo ook wel af en toe, madeus en kan nog wel even door gaan.

is natuurlijk erg fijn >>.....mensen noemen mij paardenfluisteraar....<< heh vind ik altijd leuk om te horen..

jeffrey

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:29

Met Dominique & Elly had ik een hele sterke band.

Met Browny ook wel en de band met punk & loes komt er ook aan, echt geweldig mooi!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:58

ow zovaak!!!!ahhahha maar ik ga alleen niet zo vaak bij hem zitten want dan word ik meteen omgeduwd en geplet!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Leo

Berichten: 50106
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:16

Met zowel mijn verzorg als eigen pony. Leo is heel nieuwsgierig, maar houdt niet van zoenen zoals Spike, mijn eerste pony. Ze snuift gewoon lief. Frida lebbert me totaal af! Lovers

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:19

Met mijn vorige pony,kon ik echt uren in de stal gaan zitten en met hem gaan knuffelen hij was er dol op!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freyr, JeRekers, lletam, Neon, Plus_en_Min, tienus63 en 161 bezoekers