wedstrijd:weinig punten maar heel tevreden!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Renske_

wedstrijd:weinig punten maar heel tevreden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 23:39

heb vandaag wedstrijd gehad in Esbeek, waar ik over 2 weken weer moet starten, wat is dat een fijna bak zeg!! superbodem!en je kan binnen heel fijn losrijden, voor de ring is bijna nog een 25x35 stuk ruimte, die bak is echt megagroot(denk zo'n 25x80)!

sommigen weten het misschien niet maar Quentin is op binnenwedstrijden een ramp, losrijden gaat vaak super, maar dan de ring in, verder dan de E-B lijn kom ik meestal niet dan gaat ie omhoog, omdraaien en irritant doen, en ja dan sta je voor l*l zeker in de M2!

maar deze keer ging ik de ring in, hij was wat gespannen en kijkerig, maar hij bleef lopen!geen een keer is ie opzij gesprongen of gek gaan doen!!

heb dus voor het eerst in dit binnenseizoen mn proef normaal kunnen rijden!!

er zat alleen een hele strenge jury, ik had 146 punten en was ergens halverwege geeindigd, maar de punten maken me niet uit, vorige keer heb ik een proef voornamelijk in galop gereden, op de binnenhoefslag en had toen nog 139 punten, nu ging heel de proef goed, alleen mocht hij wat actiever&opgerichter lopen en wat netter, en had 146 punten, de meesten hadden 144-148 punten, een paar hadden er een stuk lager en een stuk of 4 mensen hadden een wp

maar ben helemaal blij dat hij zo goed zn best heeft gedaan!keek niet naar de witte hekjes, niet naar de reclameborden&springbalken aan de muur, niet naar het juryhokje!

nu kwam ik er dus achter dat om de dinsdag er daar een wedstrijd is!heel de winter door! helaas is dat wel op onze clubavond, maar ga me toch n paar keer inschrijven!leert hij misschien dat binnenwedstrijden niet eng zijn!

de meeste maneges waar de wedstrijden worden gehouden hebben maar 1 binnenbak en dan kan je op een klein stukje voor de ring losrijden, en verder moet je buiten losrijden, dit is ideaal, lang geleden dat ik zo fijn heb los kunnen rijden, en echt ee superfijne bodem ligt er daar!

maar ik ben dus 100% tevreden! Quentin heeft echt goed zn best gedaan Lovers

nu hoef ik niet meer erop te letten dat hij niet stopt&staakt&steigert, en kan ik eindelijk eens echt gaan rijden in een proef!en alles netjes gaan afwerken!

deze keer helaas geen foto's, volgende keer wel!dus over 2 weekjes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 00:30

O ja ik kan je helemaal gelijk geven.Esbeek is ook een van mijn favoriete wedstrijdplekjes.
Mooi ruim parkeerplaatsje,kan binnen opzadelen als je wil,grote losrijbak en een nog grotere bak voor de ring.
Op zich lekker rustig daar en een leuke(meestal) sfeer.

Ach jo meedoen is belangrijker dan winnen he.
Wie weet win je de volgende keer gewoon hihi.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie