vandaag voor eerst op brech gezeten

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

brechje

vandaag voor eerst op brech gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 22:00

Het zat eigenlijk niet in de planning, door tijdgebrek, maar we hebben het toch gedaan, vanaf volgende week ben ik toch elke dag thuis en kan ze nu even bijkomen, nee hoor we hebben maar 10 minuten gelopen Haha!
Ze was al heel snel aan het zadel gewend, eigenlijk heeft ze er nooit vervelend om gedaan...is ook zo'n lekker ding Tong uitsteken
Maar we hadden vaak geoefend met lopen enz. en af en toe tussendoor gaan hangen aan beide kanten van het zadel....helemaal geen kik.
Dus na die weken oefenen had ik zo iets van, waarom niet 1 stapje verder en dus vandaag was het zover........en wat dacht je, ze liep braaf helemaal los, mijn zusje stond met touw, maar was niet nodig.....gewoon het weiland in en liep braaf een paar rondjes, dan had ik wel wat dingen geleerd aan de lange teugels en sleepwerk gedaan. Dus ze snapte de commando's voor links en rechts en teugelhulpen gemakkelijk Knipoog wat is ze toch braaf en ze bokte niet eens(had ik wel verwacht), maar je weet maar nooit de 2e keer Lips are sealed
Ze liep dus gewoon braaf met oortjes naar voren het weiland door Haha! lekker dier maar ga verder rustig aandoen, heb eeuwen de tijd om haar alles te leren. Ze is echt precies haar mamie, hoop ook dat ze zo gaat worden, want ik mis haar enorm en misschien maakt ze het een beetje goed Scheve mond nee hoor, ze is super en dat blijft ze....zonder haar was ik allang gestopt met paarden Lovers
maar hoop dat ze het zo goed blijft doen, dan kan ze volgend jaar mee op vakantie op trektocht, dat lijkt me erg gaaf en al een tijd niet meer kunnen doen Vingers aflikken Ik ben echt super blij! als ik haar niet had... Lovers

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Yaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:46

Leuk dat het zo goed ging.

sometimes it makes me wonder .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie