Bijna mn pony van het asfalt af kunnen schrapen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Bijna mn pony van het asfalt af kunnen schrapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 16:20

Ik had gisteren geen zin om in de bak te gaan rijden dus besloot lekker een buitenrit te gaan maken. Ging op zich hardstikke goed, lekker gedraafd en gegaloppeerd. Pling
Was ik lekker rustig naar huis aan het stappen haalde iemand anders mij in met haar paard, op zich niets aan de hand maar daarna draafde ze weer verder. Mijn pony was nogal eigenwijs en weigerde om te blijven stappen Lips are sealed en dat terwijl ik de weg moest oversteken. Alles goed en wel maar ik was het kruispuntje nog niet over en meneertje ging opeens ervandoor omdat hij schrok van weer een ander paard,. Hierdoor ging hij vanuit de berm het asfalt op en gleed uit!! Nou, je wilt niet weten wat voor doodsangst ik heb uitgestaan want het asfalt kwam wel heel dicht bij.....maar gelukkig bleef hij overeind.Ik denk dat er een engeltje in de buurt was Schijnheilig want hij bleef daarna van schrik even stil staan en toen was alles weer normaal. Hij heeft niks beschadigd of verrekt ofzo en het laatste stukje deed hij weer heel rustig zoals hij normaal altijd is.
Ik was echt blij dat ik weer veilig thuis was.
Vanochtend ben ik na het rijden in de bak nog even een kwartiertje naar buiten geweest (ook langs de plek waar hij bijna uitgleed) maar hij deed heel rustig, dus de volgende keer kan ik ook weer met een gerust hart op buitenrit. Maar zo zie je maar weer dat paarden en ponys toch eigenwijze beesten blijven Knipoog (maar wel heel leuk natuurlijk)


Bijoux

Berichten: 20
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 17:49

Heey,ja lijkt me echt eng joh...als je pony opeens uitglijdt op het asfalt Verdrietig

Haha!:D I love horses for life time Haha!:D

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:34

Gelukkig is er verder nix gebeurd. Zo het ook doodeng vinden joh. Opeens zo dichtbij het asfalt zien. Nee ik bekijk het toch liever van een hoogte

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:39

Was het een erg drukke weg? Het lijkt met echt eng! vooral als je in je eentje bent.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 03:59

Hmm dat zijn van die paardendingen die je liever niet meemaakt hè Haha!

Wel goed dat je er de volgende dag weer heen bent gegaan, zo houden jij en je pony er tenminste geen angst aan over.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 08:02

echt eng lijkt me dat.
gelukkig heb jij en je pony niets !!!!!!!!!!!!
er was echt een engeltje in de buurt .

groetjes daphne en hoefjes mr.nino

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 16:29

Ik heb vroeger met m'n dravertje ook 's het asvalt gepoetst, maar dan echt! Was echt eng, paardje was geschaafd, bloede een beetje, ik zat er gewoon nog op. Ze is toen gewoon rechtgestaan met mij erop en terug verder gelopen ... er zat nl. een paard-etende-traktor achter ons aan, en die rotboer weigerde gewoon rustig aan te doen, stond daar gewoon te showen hoeveel "gas" zo'n ding kan geven!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:16

ik ben ook twee keer bijna aangereden en het is echt heel scary
2 vuilniswagens met van die piepende remmen 1 voor een achter en daar gingen sjoef en midden op de weg ging ze stijgeren enzo
me hart zat echt in me keel!!
gelukkig is het goed afgelopen.

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 19:53

tsja ik ben eergister bijna uitgegleden met plagom op een bruggetje! aha dat was ook schikken..
maargoed kan het plagom ook niet kwalijk nemen, zo'n nieuw houten balkje (latje) in het bruggetje (heeft natuurlijk een hele andere kleur, ZEER vijandelijk!)
naja grote paniekaanval, dat voorgezet werd in een spintactie..
helaas was het bruggetje van hout en met dit weer en wat alg enzo op zich best glad.. dus daar gleden we met zn 4tjes (een vriendin was ook mee met dr paniekbeest) maargoedtoch goed afgelopen.
Gister ging ie er weer keurig overheen.. (gelukkig geen trauma's!)

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 20:21

Tjeetje,
Dat was wel schrikken !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 20:10

NOu, k ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zoiets meemaakt!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:17

wow, gelukkig is je pony niet helemala onderuit gegaan !
en idd ik ben ook blij te lezen dat ik niet de enige ben bij wie dat gebeurt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, JackAebe, Pellelilly, Tess__, Tieme, xSannee en 69 bezoekers