ik heb zoooo lekker gereden vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

ik heb zoooo lekker gereden vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 21:13

Ik ga normaal altijd met mijn zus rijden. maar vanmiddag ging ik ff alleen op mijn verozrghaflinger rijden in de bossen. Ik ehb Flicka meegenomen omdat Daisy vrij druk is...en dan ga ik liever niet alleen met haar naar de bossen.
Flicka is normaal ook altijd snel als we met zijn2en zijn. maar nu alleen was ze zoooo ontspannen!!! gewoon heerlijk! heb eerst veel gestapt...dat vond ze hardstikke fijn. Ze kreeg een lekker schuimende mond. Toen wat gedraaft in de bossen enzo.
op het laatst, wanneer ik bijna de bossen uit was. waren ze daar bezig met zo'n politiehonden te trainen. Dus 1 hond rent er los rond op zoek naar 1 of ander voorwerp. Toen hij het gevonden had begon ie te blaffen. En Flicka durfde er niet meer langs
Ik kreeg em geen stap meer vooruit. De eienaren kwamen er daarna aanlopen en zeiden van: wacht maar ff....ik gedaan. En toen ze terugliepen en er niets meer was. Durfde flicka er nog niet langs...was bang dat er nog wat zat. Ik afgestapt en er langs gelopen (met moeite) en weer opgestapt erna lekker relax doorgereden. Ik vind altijd dat ze er toch langs moet gaan...anders leren ze het nooit...
maar ik heb echt genoten van mijn relaxe rit!!!

Bijoux

Berichten: 20
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:49

Heej heej relaxt he!Lekker door de bossen rijden Haha! Alleen jammer dat ie er nie meer langs durfde bij die honden Boos! maarja nog veel plezier! groetjes Bijoux

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 15:45

Dat zal ik nog zeker hebben...er is gewoon niets mooier dan een heerlijke en relaxe bosrit te paard!!!! Die heerlijke frisse lucht....geweldig!!!