Jildau had er zin in vandaag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Jildau had er zin in vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 18:21

Ik ging vanochtend naar paardrijles: bleek het niet door te gaan! Waarom weet ik nog steeds niet want het weer was goed en de bak ook MAAR JA, helaas.
Anyway, ik besloot een buitenritje te maken en kwam daarbij langs de manege waar wedstrijd was. Ik bedacht me op dat moment dat een vriendin van me vandaag voor het eerst L zou starten en ik was dat helemaal vergeten Bloos tot nu dus...ik het terrein op gereden en naar de kantine, van: hoe laat moet irene rijden? bleek ze al lang gereden te hebben Lips are sealed nou ja, ze was er zelf nog wel en kon ik dus vragen hoe het ging. Prima, maar ze had helaas maar 142 punten het scheelt dat ze op een krusing shire/hackney rijdt, daar zijn sommige jury's niet zo gecharmeerd van...
maar goed, ik weer weg, en Jildau kijken joh! Ze vond het prachtig en werd er helemaal opgewonden van. Blijkbaar keek ze de kunst af van die prachtige wedstrijdpaardjes, want ze liep ineens een stuk beter nadat we daar waren geweest. Nou ja, lekker ritje gehad hoor, ondanks dat de les niet doorging


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, Hanjan en 32 bezoekers