eerste dagje landleven: botstinkers en verbrande wangetjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 23:34

vanmorgen half 8 aanvang, paardje sinladen en foetsie. jermy stond in een soort sauna nergens een echt lucht gaatje en dat was te merken. had binnen 2 km al t deurtje open gekregen dus deurtje goed dicht en verder. daar aangekomen zagen we de middenring 'onze' ring dus. klein bakje afgronde hoeken en een betonnenplaat in t midden. dus we wilden al rechtsomkeert maken. met de organisatie overlegd we konden naar de grote ring (achteraf bleek dat ze deze ring extra groot voor ons gemaakt hadden maar met de planning ons eruit gemieterd hadden Verward ) dus wij alles klaar maken 12 uur eerste show. ging super goed leuk publiek jermy trok een keertje ietsje weg. en tijdens vrij rijden scheurde ik tussen de vlaggen door en reed tegen paljas aan kaboem botstinkertje is geboren. niets erg en we konden er beide weinig aan doen we zagen elkaar allbei niet ik ging tegen de richting in en zij reden in een groep. de 2e show was de veelzijdigeshow ik dus op angel nou verschil tussen dag en nacht die 2. angel is gehaast en jermy moet je naar voren rijden. ik hoefde niet zoveel dus was lekker makkelijk alleen stukje draf reed ik 10 cm van de boerenwagen af (normaal ENG nu met de haast erbij leuke stootbunker) en de 3e show was helemaal fantastisch. echt gaaf publiek alles ging goed niet eens gebotst. en iedereen klapte mee en vond het super leuk.
de hele dag was alleen snikheet dikke rok aan voor de ene show snel omkleden en in mn gewone kloffie op angel gestapt (handig zo'n recreatie tinker, westernzadel mag met spijkerbroek en gewoon luchtig bloesje der boven en een hoed en klaar is maleintje) mn wangetjes zijn wel verbrand. maar heb al zin in morgen nog wat warmer en hopelijk nog gezelliger!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 07:58

heeeey wat leuk dus je mag 2 dagen wel foto's he? hoe is het met Thirza gegaan weet je dat???
zoals het er nu naar uitziet mag ik op paard&koets samen met een 2 span en janneke en de hengst optreden en paard 2001 met een pass de deux *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 08:51

heb je het nu over paard en landleven?
gaaf zeg dat je mee mag doen.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 19:48

heej wat leuk kim dat je toch nog naar paard en koets gaat. wil ik stiekum ook nog een keertje heen nouja komt vanzelf wel.
heb nog niets van Thirza gehoordt. wel dat het goed ging stond op de site. maar meer niet. ben nog wel erg benieuwd.

sanderijn: nee was niet paard en landleven. was farm en countryfair Ijzerloo's landschap echt heel gezellig en groots opgezet. was veel publiek alleen je kon overal wel rustig rondlopen. paard&landleven is toch in ermelo. was volgens mij afgelst ivm MKZ

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:09

Ik stond met school bij zo'n stand op de farm&country fair, en toen ik even naar de Tinkershow aan het kijken was (wist ik veel dat Thirza daarbij zat...) hoorde ik ineens omroepen dat de Tinker Sya de ring in kwam, die herkende ik dus wel!
Na die show ben ik naar Thirza toe gegaan en hebben we kennis gemaakt: een onverwachte mini-bokt-meeting!!!
Ze heeft er ook foto's van die ze binnenkort wilde plaatsen... Afwachten dus.
De shows gingen hartstikke goed vond ik, is heb er zelf 1,5 van de drie gezien.
Thirza zei dat volgens haar de tweede het beste ging.
Nu dus maar op Thirza zelf en de foto's wachten hè!

Groetjes
Vork Nadia