Prijsshoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Prijsshoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 10:15

Met een nieuw paard erbij moeten er ook veel spullen in het nieuw bijkomen.
Alle spullen tegelijk kopen is best een grote uitgave en dus ga je veel ruitersportzaken af om prijzen te vergelijken nou dat is dus soms best veel!.

Peesbeschermers van BR die heb ik voor Lodewijk en bevallen heel erg goed.In de gids van divoza staan ze als prijsklapper voor 22,50 (zeg ik zo uit mijn hoofd) maar daar komen de verzendkosten bij.
Goed opzoek dus.
De grootste ruitersportzaak had ze voor 23 euro liggen.
vervolgens ben ik wat meer uit de plaats gegaan naar een andere redelijke grote winkel 35 euro!!!!!!!!!!!!!!!! voor precies dezelfde als bij divoza en bij de andere shop.
Nog even nagevraagd of de prijs klopte ja echt ze waren 35 euro.
Frusty
Toen nog even na een nieuw winkeltje gereden nouja die naam mag het niet hebben is gewoon een stacaravan achter het huis bij iemand dus ik verwachte er niet veel van maarja ze hadden BR peesbeschermers.
daar heb ik zo uiteindelijk gekocht voor 20 euro

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:33

weet niet of je veel divoza punten hebt? die zijn deze weken het dubbele waard!!

En verder als je echt veel tegelijk koopt kan je best eens proberen af te dingen, maar dan moet je niet bij divoza e.d. zijn maar meer bij een kleine zelfstandige.

Succes!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:09

Op prijzenjacht gaan is toch wel handig want het scheelt wel veel zeg! Zo zie je maar weer Knipoog

Ik kan me nog wel herinneren toen we inkopen moesten doen voor me eerste pony Early. Woow wat kwamen we met veel thuis. We gingen toen bij Divoza en ik was die dag zogenaamd ziek Tong uitsteken

Wat Sjimmy klopt ook wel want bij ons in de straat hebben we zo'n paardenwinkeltje en dan moet je gewoon van te voren kijken hoeveel het kost en dan moet je er heen gaan en dan perongeluk 5 Euro te weinig mee hebben of zelfs meer Schijnheilig Werkt wel al moet je het niet te vaak doen want anders word het te verdacht Knipoog