Ben vandaag voor 't eerst naar het strand geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Ben vandaag voor 't eerst naar het strand geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 00:43

Met Valentina, Nathalie haalde me vanmorgen op.. ik had alle spullen gepakt (nieuw: sjabrak,beenbeschermers,bandages.. voor me zelf een nieuwe jas en rijbroek)
Eerst gingen we even een foto rolletje halen en broodjes maken bij nath thuis, ik deed het rolletje even in haar foto toestel en we gingen opweg naar Miranda waar we de trailer op haalde!
Nath dr vader ruilde later de auto even om voor de bus, dat is toch makkelijker Lachen
Op stal aangekomen poetste ik Valentina, beenbeschermers om, bandages.
Alle spullen werden gepakt zodra ze klaar was gingen we naar achter naar de trailer.. *zou ze er in gaan* Verward
Nath hield haar vast eerst rustig proberen toen de zweep erbij genomen (de vorige keer liep ze er dus zo in...met de zweep)
Nu dus niet Britt kwam helpen en daarna kwam ook miranda met een zweep aan.. wat dus niet werkte Lips are sealed
Ook Annemiek kwam.. longeerlijn erbij, snoepjes en heel de ratteplan.. maar nee *eigenwijs* ze vind strand hardstikke leuk!!!
Opslot ging ze er toch in.. Kim de hond ging ook mee in de auto...en daar gingen we *spannend*
op strand aangekomen trailer open en ze kwam er natuurlijk meteen uitgedenderd.. ik snel me jas aan chaps aan en --> me cap op
Jeetje wat was ze druk zeg.. echt niet normaal ze had er dus kennelijk echt echt echt heel heel veel zin in Haha!
Wat stap was.. tja ikke niet wille wete hoor Schijnheilig
dribbel..dribbel..dribbel *tonk* *tonk*
Al helemaal bezweet gingen we bij hoekvanholland het strand af even een stukje "relaxt" de duinen in... dacht ik dus Lips are sealed
Dat werd hem dus niet want ze wilde echt keihard rennen *tja ik die al zolang ziek is.. en tina die nu even nietzoveel conditie heeft.. dat gaat even niet* Verdrietig
Volgende keer beter Lachen
terug koos ik maar voor de rustige weg en kwam uit bij de trailer waar nath en kim nergens te bekennen waren..*lang leven de mobiele telefoon*
Nath dacht dat we in de duinen verdwaald waren.. ze dacht dat ik geen telefoon bij me had.
Wij weer terug naar het strand.. waar we nog wel wat leuke foto's hebben gemaakt (die komen erop zodra ze klaar zijn)
Afgezadeld dekentje op.. ze had trouwens ook nog een super de luxe/mooi nieuw deken en nieuwe bij behorende transportbeschermers Kwijl
Binnen 5 min stond ze in de trailer!!! toppie he!! Lachen voetje voor voetje.. Tinatje lekker op stal gezet ze stond met de ogen half dicht Slapen
Wat zal ze lekker slapen Gaaaap en ik ook.. de buitenluscht heeft me echt goed gedaan ik voel me eigen nu een stuk beter (mag ook wel na 2 maanden he?)
Weltruste allemaal!!!!

kussss, Tina&Marjolein

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 11:17

leuk! Jij hebt zo'n mazzel met dat strand en nog een groot strand ook.. Hier heb je geen strand, ja dan moeten we een end met de trailer gaan Verdrietig
Maar het was vast super om weer es lekker uit te waaien Lachen
Je moet van het zomer toch maar komen bekijken hoe het er in friesland uit ziet, wij hebben bos Knipoog

Kuss, Maaike