April verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

April verkocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 22:51

Vorige week was het zo ver,
Ik had al aardig wat mailtjes gehad, van mensen die haar erg leuk vonden. Er waren er ook een deel die afbelde Boos!

Maar eindelijk kwamen er mensen kijken afgelopen zaterdag. Een hele leuke jonge meid, uit Heerhugowaard. Het klikte enorm aan beide kanten. Even april laten springen en laten lopen. Ik hoopte echt dat het wat werd, zodat ik haar nog vaak kan opzoeken, het blijft toch een beetje mijn meisje. Lovers

Die zondag daarna zijn we bij hun stal wezen kijken,
het was geen luxe, maar ze krijgt een heerlijk loopstalletje, en ze hebben daar ongelofelijk veel land! Ze gaan haar zelf inrijden, en dan les geven op jonge kinderen (onder begeleiding) En ze gaan haar voor de sulky spannen. Echt super dus!

Die week erop heeft de vader meegekeken, en die vond haar ook erg mooi, en een leuk paardje. Morgen komen ze haar ophalen,
aan de ene kant ben ik opgelucht, ze is optijd weg( de staleigenaar brengt de andere paarden morgen ookal naar zijn nieuwe adres) maar owh wat zal ik haar missen. Toen ze bij mij kwam, kon je haar amper aanraken, en nu is het zo'n knuffel!

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt Verdrietig
Heel raar ik ben verdrietig en blij tegelijk,
Lieve april, maak er wat moois van! Lovers

Afbeelding

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:05

wat goed dat je een leuk huisje voor haar hebt gevonden, weet
je ook waar ze ongeveer staat in Heerhugowaard??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-03 23:12

ja ze komt op de veenhuizenweg te staan, het is daar lekker rustig. Met een hoop ruimte,
dus dat is ook erg fijn.

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 01:31

Wat fijn dat je een goed tehuis voor haar hebt gevonden.Maar ook jammer dat je nu afscheid van haar moet nemen.Ik weet hoe moeilijk dat is.
Sterkte en succes ermee!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:18

He San staat ook aan de veenhuizerweg!! (sinds 2 dagen) Kunnen ze naar elkaar hinnikken...

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 14:48

Hey wat grappig! Staat ze op een boerderij met nog meer andere paarden? waarbij ook een hengstje? anders sta je tegen over haar. Knipoog

Vandaag was dan de grote dag, en is ze naar haar nieuwe thuis gegaan Scheve mond
Maar gelukkig ging alles goed(met de trailer, ze stond er zo in), en heeft ze een lekker stuk land waar ze in kan crossen. Cool

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:18

Fijn dat ze zo'n leuk te huis krijgt! En het is natuurlijk ook mooi dat het zo goed klik tussen ze. Heel veel sterkte!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, Benzz, Cjuan, dazai, femkepien, Glenda, GrapeshotBot, hokke, mooney en 85 bezoekers