Op welk Bokt-paard wil je wel eens rijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:41

Esme_27 schreef:
Het lijkt me trouwens ook heel leuk als iemand die ontzettend goed dressuur rijd eens op Nuala komt rijden. Kijken wat hij of zij eruit kan krijgen. Trouwens, iedereen is altijd welkom om bij mij te komen rijden!


Je zal verbaast zijn.. Fleur die ik nog niet eens een fatsoenlijke b proef door krijg liep onder mijn instructeur als een volleerde Grand Prix pony (ja, ik weet dat dat niet kan Tong uitsteken )

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:59

Citaat:
HEEEEEEEL off-topic: Hé Woudrichem, daar komt mijn ex-vriendje vandaan.


Oh ja??? Wie was dat dan, die ken ik vast wel ('t is een klein durpske hier he Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:37

Sjuimpje schreef:
Er zijn er meerdere die ik wel eens zou willen rijden maar ik denk dat als ik het zou vragen dat ik er ook wel op zou mogen zitten.
Neem bijvoorbeeld Katja, die heeft er zowiezo al 2 die ik erg leuk vind en ik hoef me alleen maar als potentiële koper voor te doen om er op te kunnen rijden *LOL*

Er is iig 1 heeeele leuke die onbereikbaar is:
Jup van 'ikhier'.
Dat is het Boktpaard waar ik erg graag eens op zou willen zitten Haha!

En ik hoef me niet eens voor te doen als potentiële koper *LOL*
Het kan ook zijn dat ze me natuurlijk graag op m'n bek ziet gaan Knipoog

En idd Jup lijkt me ook wel leuk, denk alleen dat Jup het minder leuk vind Lachen

En voor diegene die op Kawa willen rijden, je bent welkom.
Maar hij geeft je echt geen super gevoel in de dressuur.
Hij blijft lopen als een springpaardje Haha!
Daarom ben ik er ook exra trots op dat hij toch zo ontzettend braaf is geweest om alles op alles (voor hem) te zetten in de dressuur.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:03

Niemand die op mijn Maffickmonster wil rijden?:D

Nee waar ik wel weer op zou willen rijden is Amber van giesam.
Waarom?Tja logisch,dat is mn eigen pony geweest.

Maar van de 'onbekende' boktpaarden zou ik wel s met pinky willen rijden,maar dan niet er op maar erachter Lachen
Ik vind dat zo'n grappig beestje!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:15

Er zijn veel Boktpaarden die ik echt geweldig vind en graag eens in het eggie wil bewonderen, maar of ik erop zou stappen? Weet ik niet, rijden kan ik nou eenmaal niet. Maar zou graag eesn een echte tuiger onder mijn kont willen...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:39

Buddy van Xono (maar die zal ik dan toch alleen maar verpesten dus doe toch maar niet)
Collin van Colinnnnnn (die vind ik zo mooi en ik wil wel eens een ECHTE Tinker rijden, heb i nog nooit gedaan, wel op een halve)
De IJslandse ruin Mundilfari (ik ben helemaal weg van ijslanders)
Rodi van Mars (die komt echt uit ijsland en is dus in mijn ogen een hele chte ijslander, lijkt me zo stoer om een keer op te mogen rijden)
Tindra van Tindra (die vind ik erg mooi)

Verder alle andere IJslanders en westernpaardjes, gewoon omdat dat mij leuk lijkt.
Maar ik mag dat toch nooit, want als ik tegen mijn moeder ,meeting zeg denkt zij meteen aan de internetkiller Lips are sealed .

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:44

[quote="De IJslandse ruin Mundilfari (ik ben helemaal weg van ijslanders)
.[/quote]


Tjee, we zijn zeer vereerd!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:04

Ik zou wel eens op een groot paard Haha! willen zitten! Kawa of Laiser ofzo *LOL*

Goh, nu ik er over nadenk.. het is al een paar jaar geleden dat ik echt een groot paard heb gereden! Sinds ik van de manege af ben heb ik alleen nog maar op Evita en Zolly gereden, en Nasty een paar keer maar dat zit allemaal niet hoger dan de 1,40 m. *LOL* De laatste jaren dat ik op de manege reed deed ik alleen een e-pony en voor de rest alleen maar de ponytjes (ik was het ukkie van de les dus ik kreeg al die kleine donderstralen *LOL* ) alleen toen ik nog heeeel erg beginner was reed ik op de grote brave paarden. wel raar eigenlijk dat ik al 16 ben en bijna nooit een groot paard heb gereden

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:35

runningkawa schreef:
En voor diegene die op Kawa willen rijden, je bent welkom.
Maar hij geeft je echt geen super gevoel in de dressuur.
Hij blijft lopen als een springpaardje Haha!
Daarom ben ik er ook exra trots op dat hij toch zo ontzettend braaf is geweest om alles op alles (voor hem) te zetten in de dressuur.

Ik denk dat als je het aantal mensen gaat tellen dat je de komende maand niet meer zelf hoeft te rijden. Haha! als je ze nou allemaal een euro laat neerleggen wordt je er nog rijk van ook }>

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 21:38

jurga schreef:
Citaat:
Weet ik niet, rijden kan ik nou eenmaal niet


Nou nou... zo moet je niet denken.

Ik heb je wel eens zien rijden, en dat vond ik er erg goeduitzien.
Nee dan moet je mij hebben, met mijn bungelende benen..
Je rijdt juist heel leuk op jurga.

heb er 1 keer van je op mogen zitten.... maar dat ws toen erg leuk

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 22:01

Nibb It en Rudy... van Scherps...
Tango van Singlefooter

Deze was ik vergeten..... maar dat zijn ook waanzinnig gave paardjes......Lovers

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 22:22

dapperdier schreef:
uummm op de clydesdale van craignethan .

jaaaaaa, dat vind ik ook zo'n gave bokken en dat heb ik altijd al eens willen doen. Daarbij zou ik ook zelf wel zo'n paard willen hebben.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 22:33

Desiree"]
[quote="dapperdier schreef:
uummm op de clydesdale van craignethan .

jaaaaaa, dat vind ik ook zo'n gave bokken en dat heb ik altijd al eens willen doen. Daarbij zou ik ook zelf wel zo'n paard willen hebben.
[/quote]

jaah! Die was ik ook vergeten, al die breder gebouwde paarden vind ik zo leuk. Ik heb er nog nooit op gereden dus dat zou ik ook graag willen (alleen op zitten is al genoeg)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 22:46

ja melano vind ik ene leuk dinkie van new forest
enne met kawa zou ik wel eens de max oogte willens pringen. kan met tobias 1.20 maar hoe hoger hoe beter

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:45

Ik zou graag een sop Kawa en Pinky rijden, op Pinky kan ik nog van hoogte, en lijkt me een ontzettend fijn paardje. Ik wil heel graag nog eens op Greg van loolapelooza, dat is al weer 1.5 jaar geleden Verdrietig. Nu zou dat zo anders zijn! Toen was ik nog in de fase aan de teugel beetje leren rijden Knipoog.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:02

Sjuimpje schreef:
Er is iig 1 heeeele leuke die onbereikbaar is:
Jup van 'ikhier'.
Dat is het Boktpaard waar ik erg graag eens op zou willen zitten Haha!


Daar sluit ik me bij aan.

Voor de rest heb ik geen wensen, ik heb genoeg aan mijn eigen kanjer Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 11:37

Imitador van Suzanne, ik wil spaanse pas ed wel eens meemaken;

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 13:07

peeky schreef:
Citaat:
HEEEEEEEL off-topic: Hé Woudrichem, daar komt mijn ex-vriendje vandaan.


Oh ja??? Wie was dat dan, die ken ik vast wel ('t is een klein durpske hier he Lachen )


Gerrit. Maar volgens mij heet half Woerkum Gerrit. Hihi. Ok, ik zet sneaky zijn achternaam erbij. Gerrit de Joode. Cool

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 13:48

SANEX schreef:
Niemand die op mijn Maffickmonster wil rijden?:D


En op jou maffickmonster natuurlijk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:35

Ik zou wel eens op het paard van Singlefooter willen zitten, want ik heb nog nooit op een singlefooter gereden en ik ben heel benieuwd of dat nou echt zo comfortabel is....
Verder niet zo veel wensen, heb genoeg leuke paardjes onder het zadel.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:43

het lijkt mij geweldig om op een van de Belgen van Brechtje te rijden *LOL* of op een Shire van een bokker (geen idee of iemand hier een shire heeft maar goed... Haha! ) en op een van de Tinkers (kan niet kiezen; zijn allemaal geweldig ) rijden lijkt me ook super!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:46

oja: als mensen eens op een kip look-a-like willen rijden, Mi staat voor je klaar.... Haha!

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:52

Een keer een ander gangenpaard dan een IJslander uitproberen lijkt me wel wat. Een töltende draver of een Paso Peruano. De laatste ben ik hier nog niet tegengekomen. Een keer kachelen op een andere Bokt-IJs lijkt me trouwens ook wel leuk, maar die kan natuurlijk nooit tippen aan onze paarden en dan met name mijn superpoonie Veltir!!! He's one in a million...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:28

Het lijkt mij gewoon gaaf om een keer een echt hoger dressuurpaard aan te voelen.
Met een super uitgestrekte draf, maar ook makkelijk wissels springt en verder lijkt het me gaaf om een keer een piaffe ofzo aan te voelen.

En een heel goed westernpaard lijkt me wel eens leuk om aan te voelen.
Maar daar zou ik niet veel van verwachten, want ik kan dat volgens mij absoluut niet! Haha!

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:01

Zonder twijfel Kawa!!!
Het probleem is dat ik mezelf niet vertrouw op een vreemd paard. Ik heb geen angst dat ik eraf val of dat ik mij absoluut belachelijk maak, maar ik heb angst om iets verkeerd te doen Lips are sealed Of dat ik zo'n goed paard verpest.
Nouja...!