Onze eerste wedstrijd.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Onze eerste wedstrijd.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 00:55

Is gelukkig voorbij! Extreme duivel
Moest er nog van bijkomen vandaar dat ik nu pas wat neer zet...
Maar vooruit hier mijn eerste echte officiele ervaring, en die van Woestein ook....

Afgelopen zondag, de 12e, mochten we dus.
Woestein wilde een woensdag helemaal niet meer lopen( of te langzaam of te snel of te bokkerig...) tijdens de prive les dus ik dacht bij mezelf als we ongeveer tussen de 140 en de 145 punten halen, en hij braaf tussen de hekjes blijft dan ben ik dik tevree!
We mochten als eerste, gelukkig, en had een zaterdag zijn staartje gewassen en zijn maantjes uitgeborsteld en vlechtjes erin gemaakt.
Een zondag een poging hengstvlecht maken gedaan (manen waren niet echt schoon en wassen met dit weer ging me te ver) en door het zenuwachtigge baasje lukte dat dus niet, niemand trouwens dus dat ligt aan woes zijn dikke lange bos, dus dan maar los met talkpoeder (lijken ze aardig wit Haha! ).
Wat losgereden, en daarna de bak in.......
Alles deed hij zeer braaf, ach afentoe een bokje, beetje snelle draf (maar ik vond dat hij wat meer moest doorlopen.. Schijnheilig ) en super ronde voltes.
En een hals strekken...liep met zijn neusje over de grond zowat... *LOL*
Daarna dus wachten op de uitslag wel 3 uur......
En daar kwam het.. ..144 punten nou dat vond ik heel erg o.k want het belangrijkste was dat meneer en ik deden wat er gevraagd werd en dat hij niet over de hekjes zou jumpen.. Lips are sealed (had ik namelijk gedroomd)

dus al met al ik was heel erg blij met de puntjes
En voor dat halsstrekken......een 5.... Frusty nu moeten ze mij maar eerst tijdens de lessen zeggen wanneer meneer wel op knie hoogte loopt met zijn neus want ik zie dat niet van boven Verward , en niet zeggen goedzo als hij te veel naar beneden loopt.....

Maar terug te komen op een zondag....

....de kop is er vanaf!!!!

tot snel!!!

Angenita

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 01:07

Proficiat en nog veel wedstrijdgeluk!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:19

Gelukkig was hij braaf!!
Ennuh, ook veel plezier en succes op de wedstrijden!!