Voor het eerst een echt nagevelijk paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Voor het eerst een echt nagevelijk paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 22:13

Vandaag heerlijk gereden met m'n lease-pony.
In het begin liep hij nog niet echt lekker, ontzettend traag aan m'n benen, is gewoonlijk, maar dat ging al beter.
Daarna werd er met een ander paard over pilonnen gesprongen, toen wilde hij ook meedoen, maar mocht niet van mij (eerst maar eens controle, anders bokt ie alsnog en had geen zin in een modderbad)
Toen ik na een stukje stap met lange teugel, de teugels weer aannam, bleef z'n hoofdje redelijk naar beneden, ik dacht, het zal wel, die komt straks toch omhoog.
Maar nee hoor, na wat overgangen (die wel met hoofd in de lucht Haha!) bleef hij gewoon met z'n hoofd op de goeie plaats lopen, was toch wel eens goed om te voelen.
Heb op de manege redelijk met trekken en plukken gereden, via bokt geleerd dat het niet de bedoeling is.. me eigenlijk wel eens afgevraagd hoe je nou een paard naar beneden krijgt zonder je handen te bewegen en dan maak ik het opeens mee..
Alleen die overgang waren nog met hoofd de lucht in, tsja, hij reageert ook niet altijd vlot op de hulpen, dus moet te verhelpen zijn Lachen
Oei, nou ik het typ wordt ik er weer helemaal 'blij' van *LOL*