Eindelijk het is geluk! Ik kan gaan rijden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Eindelijk het is geluk! Ik kan gaan rijden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 13:23

Ik voel me zo goed!

Heb een paar dagen geleden een zoekertje gevonden waar iemand gevraagd werd om 3 BWPers te rijden en nu mag ik gaan! Lachen
Drie stukst en ik mag kiezen welke van "mij" word.
Het rijden enzo is gratis maar als ik wil kan ik wel een binnenbak huren voor 25 euro in de maand. Dat is dus echt supergoedkoop!
Volgende week kan ik wel pas gaan proefrijden in verband met examens enzo, maar ze zien het echt wel zitten.

En dan weet ik nu zeker dat ik les mag gaan volgen op een andere manège, dan krijg ik les van Angelique Klömpges ofzo en die rijdt internationaal voor België.

Dat zijn echt wel de twee leukste dagen! Lachen (voor mij dan toch)

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 13:33

gefeliciteerd!!!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 13:35

Dat dus na verschillende adressen gezien te hebben Lachen, maar dat was altijd veel te slecht bereikbaar.

Nu zijn er ook wel probleempjes met de bussen, maar de eigenaar gaat proberen daar iets aan te verhelpen Lachen. Taxi! Lachen

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:11

Leuk!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:55

He, wat leuk! Gefeliciteerd, hoor. Het klinkt hartstikke goed... Nu wil ik natuurlijk wel binnenkort foto's zien!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 15:57

Als ik daar raak, dus als alles doorgaat *hoop hoop hoop* dan komen er zeker foto's Lachen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 18:58

leuk!!
ik heb zelf ook een BWP'er! vraag meteen even wat de afstamming is van die 3 paarden, misschien is het wel familie!
wat voor paarden zijn het?groot klein jong oud, kunnen ze al wat of zijn ze voornamelijk recreatief gereden?

wil wel een verslagje als je er bent geweest!

echt leuk voor je dat je zo'n gaaf adres hebt gevonden waar je kan gaan rijden!!

veel plezier!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 19:08

Zal even de advertentie plaatsen Lachen

"Hallo,

Wij zoeken iemand om deze paarden te rijden en te verzorgen:

Tornado: een merrie van 6jaar, vos met smalle bles, vader is een zeer bekende jumpinghengst en haar moeder is een Engels volbloed. Zij is een zeer lieve merrie, gaat al enige tijd op wandeling naar het bos, is dus 95% verkeersmak. Qua dressuur is ze nog redelijk groen, in vrijheid springt ze super, onder het zadel springt ze ook wel maar ze heeft nog oefening nodig.

Smiley: hij is 8jaar, volle broer van Tornado. Hij is donker bruin met sterretje. Hij kent al meer dressuur dan Tornado maar ook nog niet hoe het zou moeten. Hij springt super in vrijheid, onder zadel nog oefening nodig. Is ook 95% verkeersmak.

Narco: 11jaar, vos met sterretje, super springer, is al op concours geweest, kent dressuur en springen maar het is wel al een tijdje geleden dat er nog intensief mee gereden werd. Zeer goed karakter."

Maar toen wist ik dus nog niet dat het over BWPers ging, dat heb ik in een later mailtje gekregen Lachen. Ze hebben een stalletje met arabische volbloedpaardjes en die BWPers waren van de kinderen ofzo ... Lachen. Maar die interesseren er zich nu niet meer voor en de verkoop vlot niet echt dus zochten ze zo een oplossing Lachen.
Ik hoop echt dat ik er dus kan raken, morgen ga ik bellen naar de busmaatschappij dat die bus echt wel rechtstreeks naar daar gaat Lachen. Dan ben ik om dik half uurtje daar Lachen.

Blij Blij BLij

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 19:19

klinkt hardstikke leuk!!maar welke je zo zou moeten kiezen, dat lijkt me wel heel erg moeilijk!! klinken alle3 heel leuk! die van 6 moet nog veel leren, die van 8 is al meer gewend maar moet ook nog wat leren, die van 11 klinkt als een leuk leerpaardje, dus ligt er een beetje aan wat je zelf kan en wil, maar het lijken me echt 3 leuke paardjes!(vraag eens of er Magic Owl of Oula Owl in de stamboom zit?bij die van mij nml wel, en ken nog een geweldige bwp'er NonStopxFurioso, dus van Darco, echt n gaaf paard is dat!)

veel plezier!!!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 19:20

Gaaf zeg, ik hoop dat je het daar naar je zin krijgt....

Succes....