de tandenfee is langs geweest

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pellie

de tandenfee is langs geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 16:41

Wat een leuk mens, precies wat ik had verwacht en ook zocht. Mannen zijn altijd maar van die.... Verward mannen. Vrouwen in de paardenwereld zijn zó spaarzaam bezaaid...

Zo was heel erg op Gammon gericht, constant tegen hem kletsen en heeft mij en Anna-Jelly alles uitgelegd wat ze deed. Niks geen moeilijke taal, gewoon lekker praktisch. En ook Gam heeft ze alles uitgelegd wat ze ging doen, hij vond het wel prettig denk ik want hij accepteerde alles en deed helemaal niet moeilijk.
Wat een superknol heb ik toch Lovers

Ze haalde nog een oude, loszittende kies uit zijn mond en heeft van de boventanden iets afgeveild. Nu is hij weer tip en top en hoeft in principe niet eerder weer dan dat hij last krijgt van zijn wolfstanden of andere ongemakjes.

En zijn leeftijd is toch 4.5 jaar, hij mist sinds deze week een hoektandje... schattig hè?

Na de tijd heeft 'ie lekker buiten gestaan met Laica en Ewald en heeft Anna-Jelly hem nog voor me gelongeerd want met mijn gekneusde knie gaat dat ook nog niet. Verdrietig
Dit ging best lekker, hij durft zich steeds meer te ontspannen en liep af en toe lekker met zijn hals naar beneden.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:48

Longeren ging super Lachen Vooral ook voor het eerst met de slof want dan zit ie toch opgesloten en bij halsverlenger niet (ja zo heet ie, schiet me ineesn te binnen Tong uitsteken ) En Gammon wat hebben we vandaag geleerd?? "Niet meer naar binnen komen Schijnheilig "
Heel leuk mens die "tandenfee" als ik eens iemand nodig heb voor zn tanden laat ik haar ook komen!!! Ben echt over haar te spreken, de manier waarop ze met paarden omgaat en met mensen! (www.tandenfee.nl)

Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie