Help!!! Mijn witte panty's zijn verbrand.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Help!!! Mijn witte panty's zijn verbrand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 19:31

Aangezien ik dus (vanwege mijn mooie model) nooit in een korte broek rond loop, heb ik behoorlijke melkflessen en dat terwijl ik toch behoorlijk snel bruin (oftewel bijna zwart) kan worden. Twee jaar geleden trok ik eens mijn stoute schoenen aan en heb een korte broek aangetrokken. Het was toen echt snikheet en niet uit te houden in een normale broek met lange pijpen. Ik kreeg toen meteen al opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd als... "Heb jij het niet warm met die witte panty's aan?" Aangezien ik toen net die dag een andere auto kreeg heb ik daarop maar geantwoord dat ik die mooie panty's gratis bij de auto mee kreeg en ze eens wilde proberen. Haha!

Maar... vandaag was het lekker weer en aangezien ik zelf geen korte broeken meer heb, besloot ik er eentje te lenen, want we gingen vandaag gezellig een dagje met de boot weg. Lips are sealed Nou, ik kan jullie mededelen dat ik nergens last van heb gehad, maar dat ik nu ik net thuis ben (ondanks dat ik me goed ingesmeerd heb) het her en der toch behoorlijk voel branden... ook mijn hoofd heeft een nog roder kleurtje meegekregen dan ik normaal gesproken al heb en mijn witte panty's zijn verbrand... *LOL*

Al met al was het wel een heeeeeeeeel gezellig dagje, aangezien het door het skutsjesilen en het Veenhoop festival hier behoorlijk druk was op het water. Lachen


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:39

Hahaha, leuk geschreven en succes met je date met je aftersun.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 19:41

Jurga schreef:
Hahaha, leuk geschreven en succes met je date met je aftersun.


Oeps... 'k heb één groot probleem.... de aftersun is op.... Verdrietig

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:46

hahaha ik herken meteen het probleem bij mij is het altijd zo of ik nou in de zon zit of niet ze zijn gewoon vuurvast en verbranden niet dus ik heb altijd mijn witte panty aan (wel lekker warm hehe) sterkte ermee

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:07

aiaiaiaiai!!!! Brrrrrrr..... dat is het meest erge gevoel van de zomer... een verbrandde huid!!! Boos! Bah... nou ja.... have fun with the aftersun.... Sterkte!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:08

Ik ken het probleem, ik heb vreselijk witte benen en verbrand altijd direct.
En dan niet allen rood worden, maar ook bulten, vlekken en blaren.
In het zwembad hebben ze wel eens geroepen Lia, Lia waar ben je, we zien je niet tegen die witte tegeltjes (ja, van je vrienden moet je het hebben) en in de MEbus hebben ze wel eens collectief een zonnebril opgezet toen ik mijn broekspijpen omhoog deed om mijn beenbeschermers om te doen.

Bij een zonnecentrum stond een bord met daarop: Bij ons gegarandeerd in 5x bruin!!!
Ik kreeg na 5x dus gewoon m´n geld terug, ik was namelijk van spierwit niet verder gekomen dan gebroken wit Verward

Ik heb ook wel eens van die zelfbruinende creme geprobeerd maar daar werd ik een beetje oranjeachtig van.
Ik leef dus met je mee........

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:47

ik herken het allemaal.. maar ach.., 1 troost:

bruin /rood is gelukkig he-le-maal niet gezond, en je huid blijft 20 x mooier ( vooral ook als je boven de 30 komt..) als je niet overmatig in de zon komt Lachen

Maar 't is waar , licht-bruin staat vaak toch wat 'gezonder' dan melkwit, voor de buitenwereld iig.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 06:52

Hahaha herkenbaar!
Toen ik bij jou in Drachten was geweest vorige week ben ik dus ook verbrand toen we bij Geeske in de bak hebben gestaan, had 's avonds een knalrooie kop die ook nog een leuk ging vervellen.
Ik hou m'n hart dus vast voor Ameland en ga in ieder geval een petje meenemen want je wordt nergens zo bruin als op de eilanden, maar bruin betekent bij mij ook altijd eerst rood, helaas Huilen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 08:13

*LOL* Dat wordt wat vrijdag!! Allemaal rode kreeftjes op de terugweg! Nemen jullie allemaal flink wat zonnebrand mee? Hoge factor Haha!
Toen Kim hier was in het voorjaar ben ik ook zo verbrand. Heel pijnlijk en opgezet hoofd *auw*
Ik heb trouwens ook van die melkflessen. Ik verbrand mijn hele lichaam, wordt ook een heel klein beetje bruin om mijnbenen na.... Die blijven wit, worden niet eens rood! Gek he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:17

Haha, mijn benen hebben geloof ik 4 jaar terug in Egypte voor het laatst de zon gezien Haha! Ik neem me ieder jaar voor een zonnebank-kuurtje te nemen voorafgaand aan het zomerseizoen, maar dat komt er dus nooit van.

schijfjes komkommer werken ook heel goed bij wijze van aftersun. Lekker op een handdoekje de bank, komkommer in de ene hand, kaasschaaf in de andere, en maak van jezelf een griekse salade Haha! Cool

sterkte ermee!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:45

ipv aftersun smeer ik er vaak gewone bodylotion op. Dat is ook heerlijk verkoelend en houdt de huid soepel en zorgt dat het niet uitdroogt. En aangezien ik nog een potje Lancaster heb staan.... Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke en 49 bezoekers