mijn paardje heeft kanker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 17:57

Ik wil jouw en je kanjer ook nog even sterkte wensen (zoals de meeste hier). Ik ga ook voor je duimen dat de uitslagen positief zijn, en dat moet gewoon zo zijn, want jij moet nog lang van jouw kanjer kunnen genieten.

Gwen

horse_dream
Berichten: 7
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:16

Nikita schreef:
;(

Wat vreselijk om te lezen zeg.. Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat de uitzaaiingen te behandelen zijn.

Sterkte de komende tijd voor jou en je paardje..


Ik hoop dat je paardje blijft leven mijn paardje is ook dood gegaan.

Huilen Huilen (soms is het leven gemeen Huilen Huilen

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:23

heel veel sterkte,

en dorine in een woord 'prachtig ' opgeschreven.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:25

Hoe is het vandaag verder gegaan met je paardje, zijn de hechtingen nu goed blijven zitten?? Waar zat de tumor eigenlijk???
Fijn dat ´ie stabiel is Lachen !!! Nogmaals, ik wens jullie véél sterkte!!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:52

Wat naar voor jouw en je paard! Dit soort dingen zijn zo oneerlijk!

Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je paard weer helemaal de oude wordt.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:46

Ik wordt er stil van weet wat het is onzekerheid.Pony verloren op 4jarige leeftyd had gebroken bekken door val.

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 11:58

de gezwellen zaten langs zijn hals en een op zijn schouder. en ja het is allemaal in een keer weggehaald. af wachten nu maar. gister zaten alle hechtingen nog op zijn plek. niets was losgelaten gelukkig maar. en thor stond gewoon lekker in zijn stal te spelen met die biksbal van een medestalgenoot. heerlijk vond ie dat. denk dat ik er ook maar een aanschaf. ze zijn wel duur maar toch. h ij vind het helemaal toppie, dus dan verdiend hij het ook wel de scheet. fijne van het idee dat de gezwellen helemaal weg zijn, is dat hij dus op het moment, vrij is van het gene wat hem ziekt maakt. lucht puntje is ook dat het zich tot nu toe alleen beperkt heeft tot ingekapselde gezwellen in de huid. maar toch die onzekerheid die nekt me! nog 1 1/2 week dan weet ik wat mijn schat mankeerd. nu maar hopen en duimen. zelf de "dressuurpeopletjes"bij ons op stal (jazeker die eerst hun neus ophaalde voor de fjord) die vinden thor "DAPPER" en"sterk" EN DAT VIND IK NOU ZO HARD VERWARMEND!!!!!! iedereen komt even kijken en vragen hoe het gaat. en ik hoef mij niet groot te houden, want iedereen begrijpt hoe ik me voel.
maar ik heb zo het idee dat hij zelf ook een heel sterk paardje is. hij geeft ook echt geen krimp als de da binnenkomt. en gaat dan ook gewoon onverstoorbaar verder met wat hij aan het doen is. gek paard. hoe dan ook ik blijf positief denken... zolang ik m een goed leven kan geven, dan krijgt hij dat ook. de da sprak voorzichtig over sarcoide...(weet niet hoe je het schrjft) weet iemand wat dit zijn? please vertel het mij dan...... tot horens! xxx chantal

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:32

Kijk eens via de zoekfunctie van google ofzo! Daar heb ik vorig jaar ook info over sarcoide vandaan gehaald, voor iemand bij mij op stal! Heb het toen uitgeprint voor haar, maar het artikel niet zelf gelezen Clown , dus kan je er helaas niet echt wat over vertellen Scheve mond !
Gelukkig zat het ingekapselt!! Dat geeft toch wel hoop! Sterkte jullie 2 Knipoog !