Kan ik nog blijer zijn ??????

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amanda_T

Kan ik nog blijer zijn ??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 18:21

Kom vandaag thuis, zegt me moeder,
je mag niet boven komen, je vader is de zolder aan het opruimen en aan het opnieuw betimmeren.
Oh , oke, als jij dat zegt, Schijnheilig .
krijg ik te horen, je vader heeft je paardje nog niet uitgemest, dat moet je zelf maar even doen, en ga der maar lekker poetsen.
Dan als je over een minuut of 20 terug bent, ken je huiswerk gaan maken, want je vader is al chaggie, en als je dan naar boven gaat nog meer.
Dus, ik dacht : oh ja, das goed, nog echt denkend dat mijn vader de zolder aan het opruimen was Frusty .
Dus, ben net klaar met uitmesten, komt mijn vader eraan, ja ik kwam even kijken of je al uitgemest had.
Dus me vader gaat daar even met Cor staan kleppen, ik val bijna in slaap, zo moe ben ik Dromen .

Dus ik ga weer naar huis, zegt mijn vader, niet op zolder gaan kijken heey voordat ik er ook ben.
Ik snapte het even niet Verward maar ja ik heb nog niks in de gaten Lips are sealed .

Dus ik kom thuis aan en wil op zolder gaan kijken, krijg ik te horen, je moet even je paardrijbroek uitdoen, want die is vies Verward
Dus dat doe ik, en ik loop naar boven, zie ik daar in mijn kamer een heel nieuw bed staan. Pling Pling Pling Pling Pling

Mijn oude bed die : lag niet lekker, en die wiebelde heel erg.
En ik kan al maanden niet fasoenlijk slapen, hebben mijn ouders in december al besloten om een nieuw bed voor me te gaan kopen.

Nu hadden ze vandaag in roosendaal een winkel gebeld waar ze gisteren een bed hadden gezien, en hevraagd of ze em op voorraad haden.
En ja hoor, dus mijn ouders met de trailer naar de woonboulevard, mijn bed ophalen.

Nu heb ik een nieuw bed, en zaterdag gaan we voor de bijhorende kast kijken Haha! Haha! .

Ik ben zo blij, en ik hoop dat dit mijn slapeloosheid een beetje oplost, maar anders is het ook niet erg, want ik heb wel een nieuw bed Haha!:D:D:D

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:26

geweldig!!
waarom doen mijn ouders dat nou nooit!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

stitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:10

KEWL!!!!!!!!!!! je vertellde het net op MSN Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Xara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:26

hihi heb jij ff mazzel!!

kijk ff in m'n profiel Haha! !!
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 21:04

Ja,ik ben echt blij,
maar zo zijn me ouders wel hoor,
Allemaal van die verrasingen Haha! ,
Vind het wel leuk hoor Haha!

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::