Mijn moeder is op Samier naar buiten geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Mijn moeder is op Samier naar buiten geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 16:43

Vandaag gingen we met zijn tweeën naar stal toe, Sera is met vakantie dus mag ik Samier ook doen Lachen
Eerst Levi in de bak losgezet, mijn moeder als 'oppas' erbij gezet met longeerzweep Haha! (zodat ze Levi weg kon jagen, als ie ging graven of aan de bakrand ging eten, dat mag namelijk niet, dan word de manege eigenaar heel erg boos Tong uitsteken )

Toen ik met de stallen klaar was en ik Samier gepoetst had, heb ik Levi weer op stal gezet...Samier gezadeld en mijn moeder erop gegooid Knipoog

Het ging heel erg goed, voor het veiligheidsgevoel van mijn moeder had ik Samier nog met halstertouw aan het bit vast. Angst heeft ze ook niet gehad, al vond ze het bruggetje wel eng, maar ze was niet bang geweest dat ze eraf zou liggen Pling

Halverwege hebben we nog even gewisseld, ze kreeg een houten kont Haha! Hoe dat nou kan? Samiers zadel zit heerlijk, beter dan de manegezadels...achja...kon ik ook even uitrusten *LOL*

Donderdag gaat ze weer mee Party!!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:53

Supergaaf dat je moeder nu ook rijdt ! (en het nog leuk vind ook Haha!).
Over een tijdje kunnen jullie samen gaan rijden Knipoog, zou wel onwijs leuk zijn he Lachen.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:35

haha leuk hoor ineke dat zal mijn moeder dus echt nooit doen. Knipoog

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 23:22

echt heel leuk hoor!! gaaf dat ze steeds minder bang word!