Ook voor Pablo op zoek naar een Osteopaat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ook voor Pablo op zoek naar een Osteopaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 09:40

Gisteravond in de les werd Pablo erg boos in de les. We gingen rechtsom appuyeren maar dat ging niet. Meneer wou het echt niet. Hij ging er helemaal tegen in. Wilde niet rechtsom voldoende buiging, begon te steigeren (iets wat hij eigenlijk nooit doet).
Afgelopen dinsdag was dat appuyeren ook een probleem maar het was nu nog erger.

Maar goed na de les zei mijn lesgever dat hij Pablo zo niet kende en dat hij het raar vond dat hij zo extreem reageerde. Hij vroeg zich af of het echt alleen maar niet willen was of dat er misschien wat anders speelt. Voor de zekerheid maar een osteopaat laten kijken. En aangezien mijn lesgever meestal juist lacherig over dat soort zaken doet neem ik zijn advies serieus en ga op zoek. Ik heb al de naam van iemand in Limburg maar ik bel zo eerst even naar de kliniek of zij diegene kennen en wat de ervaringen zijn (maar ik heb wel verbeteringen gezien bij paarden die hij heeft behandel dus ik denk wel dat hij het wordt).

Ik ben benieuwd. Pablo doet schouderbinnenwaarts rechtsom wel heel makkelijk, dan neemt hij wel buiging aan. Travers rechtsom vindt hij wel moeilijker dan linksom. De fysiotherapeut zei in april ook al dat Pablo rechts minder soepel was dan links maar het was niet extreem (toen nog niet).

Ben benieuwd, ik hoop dat het iets eenvoudigs is.

*update* Volgende week komt de DA lans met een Ostheopaat om Pablo eens te bekijken.*/update*