Spannend, vanavond proefles bij andere manege*upd*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Spannend, vanavond proefles bij andere manege*upd*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 15:06

aangezien ik al een tijdje twijfel of ik wel wil blijven rijden bij de manege waar ik al 10 jaar rij, heb ik voor vanavond een proefles afgesproken bij een andere manege. Ik vind t eigenlijk best eng, ik moet daar op een paard rijden (rij normaal op van alles, maar wel pony's en soms op mn werk een keer een paard uitstappen). Brrr wel raar hoor om na 10 jaar ergens anders heen te gaan. het is wel een hele leuke manege waar ik ga rijden vanavond en ik hoop maar dat t me daar bevalt, want dan ga ik daar voor vast rijden en hopelijk kan ik dan in de les komen bij mn baas, die geeft namelijk les daar op de manege.
Gelukkig gaan Renate (Akerna) en mn broer met me mee voor de geestelijke ondersteuning Lachen Zal ik nodig hebben

Dit is trouwens de manege waar ik ga rijden vanavond: www.manegedecannenburgh.nl
Laatst bijgewerkt door Maaike op 14-01-03 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:15

Ziet er leuk uit zo op de site. Ik hoop dat je daar lekker je draai kunt vinden. Succes vanavond!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:38

ik hoop lekker dat je het helemaal niet leuk vind en dat je gewoon lekker blijft. zal je best missen. wie moet nu mijn mams helpen met opzadelen enzo. Je weet hoe ik er over denk Boos!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:44

Waarom wil je eigenlijk weg op je oude manege Maaike? Vind je het niet leuk meer, of kun je op de andere manege beter les krijgen ofzo?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 15:51

Ik vind t nog steeds hartstikke leuk bij deze manege, maar ik leer er niets meer bij. En ik wil gewoon meer leren, das eigenlijk alles Lachen Ik heb op die andere manege de kans om les te krijgen van mn baas, dat lijkt me ontzettend leuk en leerzaam.

maar dat betekent wel dat ik Marjo nog minder zie..... *snif*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:46

Ziet er wel leuk uit maaike, maar je kunt toch ook een paar keer bij die andere manege rijden?

Wat moet je nog allemaal leren dan?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 16:49

ja ik rij dit kwartaal zowiezo nog uit bij de manege waar ik nu rij en zal ook vast nog wel eens een losse les meepikken daar Lachen
hihi wat moet ik allemaal leren... wat niet kan je beter vragen Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:24

Maaike schreef:
Ik vind t nog steeds hartstikke leuk bij deze manege, maar ik leer er niets meer bij. En ik wil gewoon meer leren, das eigenlijk alles Lachen Ik heb op die andere manege de kans om les te krijgen van mn baas, dat lijkt me ontzettend leuk en leerzaam.

maar dat betekent wel dat ik Marjo nog minder zie..... *snif*


hier had ik ook last van op mijn oude mange leerde ik niks meer maar ik had 2 proeflessen bij en andre mange gerden en daar leerde je veel meer maar het was er totaal niet gezellig(vond ik dan)ik ben ook wel verlegen als ik er alleen voorsta dus heb ik aan me oude insructeur gevraagd of ik ook zo les kon krijgen en dat kon misschien kan dat op jou oude mange ook wel maar alvast heel veel succes

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:48

Waar maaike nu rijdt (en ik ook) is het gewoon heel gezellig, maar dressuurmatig houdt het gewoon een keer op. Ik zelf rij ook vaak met ailin mee ind e lessen en daar steek ik nog een boel van op. ook rij ik mee in de shows en dat zijn dingen die ik gewoon nog te leuk vind om op te geven. Maaike daarentegen rijdt gewoon 1 uur per week en dan kan ze op die andere manege gewoon veel meer leren.
ik zal der verschrikkelijk missen eerst gaan we naar andere scholen en dan gaat ze ook nog wge bij de manege wanneer moet ik die muts nu dan een bats verkopen Boos!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 18:14

gewoon op batsdag marjo Haha!

maar maaike het was 1 van de manege's die zo goed uit de bit manege test kwam verder ben ik er ookwel eens geweest en janneke heeft er ook eens een les met een vriend mee gereden.
Ze geven er (voor een manege) goed les en ze hebben hele goede paarden waar je veel van kan leren.
Wedstrijdgericht gezien denk ik dat dit de beste manege van Apeldoorn en omgeving is.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:37

Het lijkt me een hele gezellige en goede manege. Is toen ook heel goed uit de bit manege test gekomen Lachen

Don't hate me cause you ain't me!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:52

Daar ben ik volgens mij wel eens geweest. Haha! Toen had jess daar concours.
Ik hoop voor je dat het lukt vanavond in de les!! Heel veel succes. Pling

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:45

Ik hoop voor je dat het leuk is, en ik hoop voor Marjolein dat je er daar niks aan vindt Knipoog

Romeo Lovers

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:49

en en en? vertel me dat t vreselijk is en dat je gezellig blijft Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:19

Hoe laat had ze daar les?

Romeo Lovers

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:15

Ik had les van 8 tot 9 en het was ontzettend leuk . Ik kwam zelfs nog iemand tegen die ook eerst bij Koopman heeft gereden, dus heb even gezellig bijgeroddeld Haha!
Ik zat op een ontzettend leuk en braaf paardje, Jip. Gelukkig niet gelijk zo'n hele grote Lachen Verder had ik les van een heel leuk mens, ze gaf ook veel individuele aandacht, iets wat ik bij de manege waar ik nu rij niet echt gewend ben. Ik heb best veel aandacht gekregen, ze nam me steeds eventjes apart om wat uit te leggen als t niet lukte. Jip aan de teugel rijden? no way dat ik dat ooit heb geleerd, maar ze heeft t me uitgelegd en laten voelen en ik had m stukken erg fijn lopen uiteindelijk . Dus helaas Marjo, ik ga toch echt stoppen bij Thea..... Het is me super bevallen, leuke mensen, lieve paarden, goed verzorgd en netjes ziet alles en iedereen eruit en ik denk dat ik daar nog veel kan gaan leren.

En Marjo -> groetjes van Gerard Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 23:22

Super manege he Pling
Kwam er tot vorige week elke week.........jammer genoeg is mijn vriendin sinds deze week gestopt anders ahd ik je vast en zeker ontmoet, want zijkreeg altijd les van Gerald Knipoog
Maar naar de zomervakantie wil ze wel weer verder gaan .......dus wie weet!!!!!
Jip is een enorm lief paard(je).
Het zijn trouwens allemaal leuke paarden.
Heel veel plezier nog met het lessen daar.
Op welke avond ga je lessen, want we gaan zeker nog een paar keren langs om koffie te drinken en te beppen in de kantine

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:30

Ik hoop op de woensdag te kunnen gaan lessen bij Gerald Lachen Maar tot nu toe zit de woensdag ontzettend vol. Hoe laat reed die vriendin van jou??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 23:32

Mijn vriendin reed op de woensdagavond van 19.00 tot 20.00 uur.
Echt een onwijs gezellige groep mensen (dan kom je ook bij Saskia in de les).
Was altidj zo gezellig dat we pas rond 22.00 uur thuis waren*grin*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:35

Dan ga ik lekker proberen om haar plekkie in te pikken Ik wist namelijk wel dat er iemand ging stoppen in die les, had ik van Gerald gehoord. En Gerald heeft al gezegd dat hij t wel leuk zou vinden als ik op de woensdag bij hem in de les kwam rijden en misschien wel wat voor me kon regelen. Morgen maar eens even bellen en dan moet t helemaal goedkomen hoop ik Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 23:45

Komt vast en zeker allemaal goed, en je komt dan echt in een super gezellige groep terecht, en dan ga ik je zeker een keertje ontmoeten......als we even komen bijkletsen met de meiden!!!!

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:14

veel succes op de nieuwe mange

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:30

maaike niet lief
zal je ontzettend missen maar hoop wle dat je het naar je zin krijgt en dat ej er een hoop kan leren.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Dartel, Domi_94, Elegance_, Lanoca, Maanon_, Nanu, noukso, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers