dressuurwedstrijd

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vanillia

dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 20:38

Heej!
Khad vandaag een dressuurwedstrijd. Kmoest al om 8 uur (jaah 's morgens) op de manege zijn... ik sliep nog half Lips are sealed maargoed... naja... toen ik aankwam zaten gelukkig alle knotjes er nog in dus hoefde ik nie opnieuw te vlechten *LOL* . ondertussen werd het steeds drukker en drukker op de manege en da was nie leuk want supah veel van de kleine kindjes wilden djoker aaien en hij had gewoon de helft van zn knotjes uitgeschuurd Huilen WAAROM? naja... na djoker weer opnieuw gevlecht te hebbe moest ik dus rijden... bij het inrijden was ie allemaal super vaag aan het doen met zn hoofdje met de proef ging da gelukkig wel goed. En na een uur wachten ( Gaaaap ) was eindelijk de prijsuitreiking... Voor me gevoel ging de proef nie echt goed dus ik was heel verbaasd toen ik derde bleek te zijn Haha! op me protocol stond dat ik duidelijker aan moest springen in de linkergalop maar kweet eigelijk nie wat ze daarmee bedoelden Verward voor me gevoel ben ik namelijk goed in 1 keer aangesprongen. Na de prijsuitreiking zijn we begonnen aan een enorme fotosessie Lachen kheb inmiddels de leukste fotos op bokt gezet http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=96107die staan dus hier... naja... khoop dat jullie een reactie plaatsen bij de fotos want kvin altijd wel leuk om te horen wat andere mensen van nixie vinden! Inge

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:19

Wat ze bedoelen met duidelijker aanspringen?:
Gokje?
Hij/zij mag niet harder gaan draven,netjes rustig met het hoofd blijven en met 1 kleine hulp meteen aanspringen.
Jij blijft netjes rechtop! zitten,doet je binnenbeen er goed aan(op de plaats houden) en je buitenbeen gaat wat naar achter.Ook de stelling is belangrijk!
Er mag geen huppeltje tussendoor te zien zijn.
Er moet meteen een ruime goede galop te zien zijn,waarbij jij netjes stil zit en hij/zij zijn hoofd ook netjes rustig houd.

Gefeliciteerd inge met je derde plek!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:25

Gefeliciteerd met je derde plek, maar leren ze in Tilburg alleen maar plat schrijven, of kun je ook nog in gewoon Nederlands een verslagje schrijven.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 21:00

jah sorry Lachen zo typ ik altijd eigelijk... maargoed... thnxx voor de tip holly!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie