Jamy's springtalent

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jamy

Jamy's springtalent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 17:05

besloot ze vandaag maar even aan mij te laten zien Verward Frusty
Ik stond in het midden van de bak en liet haar een beetje rennen door middel van met een longeerzweep geluidjes te maken enzo (tja hoe zeg je dat Haha!). Ze liep de hele tijd gewone voltes, ging allemaal heel goed. Maar opeens sprong ze over het bakhek en die is denk ik toch zo'n 1 meter hoog (misschien hoger of lager, ben niet zo goed in hoogtes schatten). Ze bleef hangen met haar rechterachterbeen maar liep direct daarna niet gelijk kreupel. Dus ik had Jamy uit de andere bak gehaald en er even mee gelopen, aan haar benen gevoeld en als ik eraan kwam tilde ze hem wel licht op. Ik heb het maar even 5 minuutjes afgespoelt en ik hoop dat ze er niet kreupel aan is of dat ze pijn heeft Scheve mond Maar dat moet ik dan maar afwachten. Toch raar dat ze het deed want ik dreef haar niet in het nauw ofzo, het was geheel vrijwillig
Maf beest heb ik toch Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:02

Pff, je wilt niet weten wat we allemaal hebben mee gemaakt met het paard van Lovemidnight hier op bokt!!!!
Echt verschrikkelijke knol is dat zeg als ie in de buitenbak staat. Tong uitsteken
Toen ze hiernet stond toen liet ze haar los in de buitenbak. het was hartstikke warm en wij stonden bij de andere buitenbak te kijken. Ineens flipte die helemaal door en ze kwam op ons af rennen, hup over het hek heen, over de draad naar de wei en daar stond ze dan in de wei!! En een andere keer stond ik in de hoek om te zorgen dat ze daar niet overheen sprong (precies in die hoek deed ze het) Ze sprong toen ipv de hoek over het hek bij de lange zijde, in de sloot, door de draad.. Draad heelmaal om dr been heen. Daarna is ze nooit meer in de bak geweest.
Echt heel erg.

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:12

Je weet in ieder geval wel dat hij kan springen Haha! Sterkte ermee, ik hoop dat hij niet kreupel gaat lopen!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 18:34

Gelukkig loopt hij niet kreupel Lachen heb haar vandaag gelongeerd (de bak is gelukkig ook weer beetje ondooit) EN het was niet warm of dik. Maar het is zeker wel hoger als een meter (tja springen kan ze dus wel weer ik dat ook weer Haha!)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:05

Mijn pony kon dat ook zo leuk(ook onder het zadel trouwens...*LOL* ) Levensgevaarlijk die geintjes...Om dat te voorkomen hebben wij ook een behoorlijk hek om de bak staan(ze staan elke dag een paar uur buiten en dan ben ik er niet de hele tijd bij natuurlijk Haha! ), ze hebben het nog niet gedaan, maar er is ook weinig reden en gelegenheid voor *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:33

oh erg ja! die van mijn buren sprong altijd over de hekken als hij wielrenners langs zag gaan! en dat waren er een zoot hoor! hekken waren toen al dik 1.40 dus toen opgehoog naar 2 meter! wat een springknol he!?
helaas is voor altijd kreupel verklaard, dus er kon nix mee gedaan worden!
maar anders........hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie