Eindelijk ieder een stal!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Eindelijk ieder een stal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 13:05

We hebben thuis twee stallen die in de grote schuur staan. Lange tijd was dit genoeg. Totdat mijn paard spat kreeg en ik een nieuw paardje kocht (dec. 2001). Deze kon gelukkig tijdelijk! in de varkensstal. Bij mijn vriend erop gehamerd dat ze voor de volgende winter echt een andere stal moest. Nu hebben we in nov. een appie bij gekocht. Direkt stallen besteld, bleek dat we niet mochten bouwen . Ook niet als we 2x zoveel hokjes en schuurtjes weg haalden als dat we wilden bouwen. Juul dus tijdelijk? bij een vriendin moeten plaatsen. Na lang heen en weer geschrijf eindelijk vandaag het bericht gekregen dat we een bouwaanvraag mogen doen. Dit mag je in onze gemeente pas doen als ze het plan al goedkeuren. Een beetje een omgekeerde wereld dus.
Nu snel indienen. We willen 5 buitenstallen waarvan tussen 2 van de stallen het tussenschot uit kan. Want Juultje moet begin mei bevallen.
Ik hoop toch dat tegen die tijd alle beestje mooi op een rijtje staan.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:59

Je kunt ook 'n stal op wielen kopen, staat ook gewoon stevig, maar is geen bouwvergunning voor nodig geloof ik Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Malenka, sterregoud, tienus63 en 33 bezoekers