Yeah! M'n kereltje leert 't wel! :-)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mayo

Yeah! M'n kereltje leert 't wel! :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 19:02

Vandaag lekker gereden met m'n ventje. Wel lekker in de binnenbak, maar laten ze daar nou eens de tik hebben om constant te slepen op de tijden dat ik rij in 't weekend... *zucht*

Kasje vind de trekkers doodeng. De eerste keren ging hij zo'n beetje als een kikkertje de bak door. *LOL*

Vandaag moest hij er maar aan geloven. We hebben in totaal 100 meter lengte van 2 rijbakken als het tussenschot eruit is, maar stel je voor dat aan de ene kant de trekker binnenkomt en Kasje aan de andere kant van de bak normaal moet lopen??? Dat kan toch niet? Haha!

Helaas, vandaag had hij pech. Ik heb de bestuurder van de trekker even lief aangekeken en hij zou eerste de ene kant slepen en daarna de andere kant, zodat ik ruim de mogelijkheid had om 'normaal' te rijden.

Kasje vond het flink eng en zette z'n 'kijk eens wat voor stoere vent ik ben, maar toch eigenlijk een watje' - bui op Haha! Maar hij heeft zich er door geslagen. Hij heeft netjes gelopen al was het iets krampachtiger dan normaal. Maar ik ben trots op m'n kereltje, hij heeft de test doorstaan vandaag.

Hij liet het toch uiteindelijk toe om hem lekker met z'n neusje richting de grond te lopen in stap, draf en zelfs een beetje in de galop.

Ben benieuwd hoe hij het volgende week vindt }>

Maar 't baasje is weer trots op haar kereltje, hij leert 't uiteindelijk wel hoor Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:10

Gaaf joh!! Ik ben ook altijd zoo blij as Nicoline een keertje wil meewerken!! (ze is namelijk nog al doordrammerig!!)

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

xxpinoxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:16

Altijd makkelijk, zo'n meewerkend paardje. Als mijn verzorgpony een meewerkbui heeft moet ik daarvan profiteren want die buien komen niet vaak voor!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie