Pienke te koop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Pienke te koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 10:50

Voordat ik Tos kreeg heb ik een jaar lang Pienke verzorgt. Pienke was mijn schatje! Lovers Toen ik begon was ze 9 maanden, en schuw, eenkennig en zat helemaal in de dreads, en was niks gewent.
Ik ben er een jaar lang elke dag geweest en haar van alles geleerd, voetjes geven, stilstaan, halster om, meelopen,...
ze sloeg altijd met haar voorbeentje als ze ongeduldig werd (en dat was vaak) dus ik leerde haar pootje geven *als een hond Knipoog * en ze hield op met slaan maar stond gewoon wat vaker met dat beentje omhoog Lovers
We vertrouwde 100% in elkaar en ik mocht alles bij Pienke en Pienke bij mij. Mij gaf ze lief kusjes, terwijl andere beet ze *de bitch Haha! * mij gaf ze lief pootjes, terwijl andere mepte ze meer...
Sinds dat ik Tos heb (ook al weer een jaar) heb ik helaas veelste weinig tijd voor Pienke maar ga nog regelmatig langs en nog steeds begroet ze me met een hinnikje Lovers
Ze is mijn schatje en ik heb altijd hard geroepen:"Als ze te koop komt koop ik haar" Aangezien de eigenaar lang zoiets had van:ik verkoop er niet, kon ik dat makkelijk zeggen volgens me ouders.
Ik was er heilig van overtuigd...

Maar gisteren ging ik er weer ff langs en sprak de eigenaar,
die vroeg of ik niet een shet wou kopen * Scheve mond NEE! zeg dat het niet waar is*
Pienke is te koop en Kim waarschijnlijk ook... Huilen
Mijn meissie!

Ik heb het er uiteraard meteen met me ouders over gehad, dat ik alles zelf betaal... Maar het mag niet Huilen
Aan de ene kant is het ook wel zo eerlijk, ik heb Tos, en daar heb ik me handen vol aan... Pienke is gedekt, en dan zou ik dyus over een jaar met een veulen zitten waar ik aan gehecht ben wat ik moet verkopen...
Maar, mijn lieve meissie... Lovers

Huilen
*Als ze nou maar bij elke potentiele koper de bitch uitblijft hangen }> *

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:51

Ethelate schreef:
*Als ze nou maar bij elke potentiele koper de bitch uitblijft hangen }> *


Tja en dan? Dan komt ze keer op keer terug en eindigt ze misschien wel bij de slager.......

Ik hoop dat de eigenaar een goed tehuis voor haar zal vinden!
Sterkte Eva!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 13:35

Ik kan me voorstellen dat dat even slikken is.
Maar bekijk het eens van de andere kant. Misschien komt ze nu op een plek terecht waar iemand alle tijd en aandacht van de wereld voor haar heeft. Dan heeft ze het ook hartstikke goed...

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chant1982, Cjuan, criollo_yess, Misslev, s1993, VenoSnorlax, WendyKtH, Wispeltuur en 144 bezoekers