Bij Heike en Karan geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Bij Heike en Karan geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 00:09

Ja ja, vanavond was het zover. Samen met "ikke" van Bokt, tevens mijn stalgenoot, ging ik op bezoek bij Heike en haar nieuwe aanwinst. Nou, ik kan jullie vertellen dat Karan echt een pracht van een beest is. Kwijl Die kleur, wow, dat koppie, wow! Hij is behoorlijk compact waardoor hij wat kleiner lijkt dan hij is en hij heeft werkelijk prachtige lange manen en een hele volle staart.
Hij is nog wel een heel klein beetje lomp Schijnheilig , maar dat leert Heike hem nog wel af. Hij is heel vriendelijk en hij voelt heerlijk zacht. Lovers

Heike liet hem even zonder deken los lopen in de longeerbak en daar zag meneer allemaal spannende dingen om aan te snuffelen en om op te eten (hooi en stro). De tractor die in de hoek stond was nog wel een beetje eng, daar liep hij heel stoer op veilge afstand langs af Cool , maar voor de rest is hij zeker niet flauw. Alleen had hij af en toe een beetje de neiging dwars door je heen te lopen naar de uitgang, vooral toen iemand die open deed. Toen kwam ik er achter dat hij behoorlijk sterk is, want ik moest hem tegen houden en had daar best wat van mijn kippenkracht bij nodig. Dat is dus dat lompige van hem, maar dat komt goed. Hij loopt nu al heel rustig mee de stal uit en ook naar de stal terug liep hij heel braaf mee en dat was de eerste dagen ook wel anders. Maar wat wil je ook met zoveel spannende nieuwe dingen om je heen die allemaal onderzocht moeten worden *LOL* .

Helaas had iemand anders eigenlijk de longeerbak besproken, we konden er maar heel even in, maar dat was toch genoeg om te zien hoe toppie hij is. Party!!

Natuurlijk hebben we ook Britt nog even bewonderd, de pony waar Heike al die tijd op gereden heeft en ik ben nog even wezen kijken bij mijn vorige verzorgpony die daar ook staat. Dat was dus even mijn kleine mini-feestje, want ik heb nog steeds een zwak voor haar.

Daarna zijn we lekker boven in de kantine wat gaan drinken. En kletsen natuurlijk, vooral dat. Een beetje over Bokt en heel veel over allerlei dingen die we met onze paarden hebben meegemaakt. In de kantine kwam later ook nog een andere bokster zitten, Esther V Verward geloof ik, dus we hebben eigelijk dubbelgemeet. Haha!
Voor mij was het heel duidelijk dat de sfeer op de manege veel gezelliger was dan de vorige keren. Er is een nieuwe eigenaar en een nieuwe instructeur en dat doet de manege goed. Ik voelde me echt welkom deze keer, en dat was bij de vorige eigenaars toch niet helemaal het geval.
We waren dan ook een stuk later terug dan ik eigenlijk gepland had, maar ik ga binnenkort zeker weer een keer op bezoek! Maar dan wel als Heike rijdt, want ik ben heel nieuwsgierig hoe dat gaat.

Het lijkt erop dat Karan prima in staat is Heike haar vertrouwen terug te geven en dat is precies wat ze verdient. Lachen
Laatst bijgewerkt door Gwen op 08-01-03 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Percy

Berichten: 12019
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 00:52

Als ik dat geweten had was ik ook even komen gluren Knipoog Het klinkt wel als een heel gezellige avond!

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:17

Percy schreef:
Als ik dat geweten had was ik ook even komen gluren Knipoog Het klinkt wel als een heel gezellige avond!


Je krijgt nog wel een herkansing hoor *LOL* Ik wil Heike ook wel even zien rijden en misschien wel op de video zetten Extreme duivel

Karan is inderdaad een echte bink *LOL* met manen en een staart om te Kwijl Hij vindt mensen ook bijzonder interessant, helemaal afsnuffelen en dan stiekum ergens z'n tanden in een jas parkeren *LOL* dat mag hij niet, maar ja.
Hij is ook heel duidelijk bezig om te kijken waar z'n grenzen zijn maar hij gaat niet echt het gevecht aan om die grenzen te krijgen waar hij dat wil.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 12:35

ikke schreef:
Karan is inderdaad een echte bink *LOL* . Hij vindt mensen ook bijzonder interessant, helemaal afsnuffelen en dan stiekum ergens z'n tanden in een jas parkeren *LOL*

MIJN jas, ja... }>

Maar dat van die videocamera vind ik eigenlijk wel een goed idee. Zolang ik zelf niet het slachtoffer ben dat wordt opgenomen vind ik dat eigenlijk altijd wel een strak plan... }> Haha!

Nou Heike, wanneer spreken we af? *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:37

ja het was heel gezellig. We hebben nog lang na zitten kletsen in de kantine

Karan is inderdaad een enorme drammer. En ja Gwen dan moet je alle kippekracht van je gebruiken.

Ik vond het heel leuk dat jullie er waren. Volgende keer een keer op een zondag. dan kun je me eens zien rijden.

Of anders 9 februari. Ik heb me namelijk opgegegeven voor een onderlinge dressuurwedstrijd. Heb nu al de bibbers. Waar ben ik aan begonnen!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:59

Gelijk spijkers met koppen slaan, Heike. goed joh!
Misschien kom ik ook wel even aanwaaien.... Schijnheilig

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 15:31

Haha de 15e mag ik Karan uitproberen Haha! Heb er al echt veel zin in!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30590
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 20:59

Klinkt erg gezellig. Baal wel dat ik niet echt dichtbij woon. Wil Karan zeker een keer bezoeken. En kracht hebben de meeste Cobs als ik eerlijk ben. Die van mij namelijk ook teveel als hij niet wil luisteren.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:31

Snik, de 15e gaat niet door...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 07:23

Hmmmm Heike je wordt bedankt hoor. Frusty
Mijn agenda zit al zo vol en wat krijg ik nou? Raad eens... Schijnheilig

Nu heb ik er wéér een wens bij voor wanneer ik me beter voel:
*Bezoek aan Heike en Karan!* Party!!

Ach ja, kan er ook nog wel bij...
Als ik nou een lift krijg van iemand is het niet eens zo vermoeiend en kan het misschien al binnen drie maanden... *LOL*

Tssk Heike ziet me aankomen, heeft half Bokt zeker via pb gesproken...
Allemaal briefjes met: "Wij willen Karan en Heike meeten!!"

Goh Heike!
De winnaar van 't programma Idols zal jaloers zijn op al die fans van jou! *LOL*

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 10:38

Dorine schreef:
Goh Heike!
De winnaar van 't programma Idols zal jaloers zijn op al die fans van jou! *LOL*


En "ikke" en ik zijn lekker de eerste bokkers (nou ja, van degenen die niet bij Heike op de manege staan) die Karan bij Heike hebben bewonderd. Joehoe! Party!! Haha!

Is er al iemand jaloers? Schijnheilig Mag best, hoor, want Karan is echt een superpony.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:14

Inderdaad Karan is een superpony. Wat heb ik het toch getroffen met hem. Ik begin me al steeds meer vertrouwd op hem te voelen. Ik ben zo waanzinnig verlieft. Ik heb gewoon kriebels in mijn buik als ik aan hem denk.

Enne Dorine ik zal vereerd zijn als je eens langs wilt komen. Lijkt echt heel gezellig.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:25

Huilen *huilt heel hard*

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 15:26

Oh niet huilen Karin. Jij komt ook aan de beurt echt waar. Misschien toch al over twee weken? Ik hoop het. Lijkt me namelijk onwijs gezellig.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30590
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 09:15

Gwen"]
[quote="Dorine schreef:
Goh Heike!
De winnaar van 't programma Idols zal jaloers zijn op al die fans van jou! *LOL*


En "ikke" en ik zijn lekker de eerste bokkers (nou ja, van degenen die niet bij Heike op de manege staan) die Karan bij Heike hebben bewonderd. Joehoe! Party!! Haha!

Is er al iemand jaloers? Schijnheilig Mag best, hoor, want Karan is echt een superpony.
[/quote]

Ik ben niet zo jaloers hoor. Ik denk dat ik Karan het langs ken van alle bokkers! Alleen nu wil ik Karan nog wel bij Heike bewonderen!! Alleen even zien wanneer ik het voor elkaar krijg.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, amandananana, Anja_Joost, babzzz, Ineke2, Jihama, Lanoca, M_maxx, Natascha, StalNollie, Vagabondo en 25 bezoekers