Zo lief! Baduh heeft een vriendinnetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Zo lief! Baduh heeft een vriendinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 13:10

Ik smolt helemaal, ik wist al dat ie het wel goed met Tessa kon vinden (zie profiel voor foto van Tessa), maar van de week ging ie heel voorzichtig haar rug verzorgen met zijn heel erg incomplete gebit. Af en toe keek Tessa om en dan gingen ze lief neuzen, en dan ging ie weer verder. Toen Tessa ging rollen ging ie rechtop en breed voor haar staan. Niemand mocht in haar buurt komen. Zo lief! En als ie langs haar stal komt probeert ie altijd even met haar te neuzen. Zoiets kleins kan zo mooi zijn! Haha!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:37

Wens ze van mij maar veel geluk samen Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:48

Baduh heeft een mooi meisje uitgezocht! Die Tessa heeft echt een hele mooie bles. Lief zeg, dat ze zo goed met elkaar op kunnen schieten!!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 13:37

Ja! Op naar de wereldvrede! Baduh is een Russische Budjonny, Tessa een Amerikaanse Appaloosa (met een scheutje KWPN). En Tessa is 8 jaar jonger, hihi. Baduh is een ouwe snoeperd. Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:46

Wat schattig joh!! Mijn verzorgfjord kan ook verschrikkelijk goed opschieten met dr halfbroer!! (zelfde paps) Toen ik in de zomer van 2001 met haar op les zat, stonden ze steeds superschattig te knuffelen!! En als er dan een andere ruin bij Nicoline in de buurt kwam, verdedigde Naen haar wel ff!! Haha! Lovers

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:58

Het ziet er altijd zo lief uit, bijv. twee paarden die elkaar op de schoft knabbelen! Haha!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:00

Ik heb even in je profiel gekeken en Baduh heeft een mooi vriendinnetje uitgezocht !
Leuk dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten. Van mijn verzorgpony kun je zulke acties niet verwachten, ze is maar met een merrie ( haar beste vriendin ) erg close.
Geniet er dus maar van, niet alle ponyeigenaren hebben zo'n lieve & sociale pony Knipoog !

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 11:48

Gister was Tessa hengstig, maar Baduh hoeft in de winter niet zo nodig, dus die ging gewoon door met knuffelen. Daar stond ze haar best te doen om hem te verleiden, maar hij is een gentleman. Haha!