geitje dood :-(((

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rina

geitje dood :-(((

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 23:38

ik baal, is gisternacht een van mijn geitjes dood gegaan Huilen . waarschijnlijk een slag in haar darmen. en het was zo'n lolige, ze had nl. een hazelip. een heel scheef bekkie. en dat was dan ook haar naam. bekkie.

en nu snel op zoek naar een nieuwe want de andere doet nu niets anders dan mekkeren als ik niet in de buurt ben.
als er iemand nog een dwerggeitje weet, wel een vrouwtje, dan hou ik mij aanbevolen.

groetjes rina.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:51

Ik wil mijn geitje kwijt maar ik denk dat het wat te ver weg is. Wat zielig van jouw geit zeg. Heeft ze niet geleden?

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje
http://www.concertplus.nl https://www.facebook.com/#!/concertmeteenplus

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 09:35

Wat jammer van jouw geitje... Kan me voorstellen dat de andere niet blij is zo alleen.
Misschien kun je op marktplaats kijken? Daar staan regelmatig geitjes te koop. Of in De Vondst of een ander advertentiekrantje...

* To Belg, or not to Belg *

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 09:37

goh wat rot! Eergisteren is één van onze schapen dood gegaan. Ze zag er super uit, zat een mooi lam in, maar ze kreeg het ineens heel benauwd. Nog voor we haar naar binnen hadden gehaald, is ze dood gegaan.
Gelukkig hebben wij op stal onze stalgeit/waakgeit nog. Het is een kreng tegen anderen (ze bokt tegen iedereen), maar tegen ons is ze wel lief

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 11:40

aaagggg! wat zielig. maar inderdaad op marktplaats staan vaak geitjes. ik heb ze daar zelf al gratis gezien.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie