Sttttt het is nog vroeg...

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 10:10

Gaaaap Vandaag erg vroeg naar de paarden geweest. Ik moest voeren en ook erg veel voor school doen dus om half 9 kwam ik bij het weiland aan. Pliva en Primavera stonden voorin lekker te grazen (hadden dus de hele nacht op de wei gestaan Verward ) en IJsco lag op het zand lekker wat te suffen in het ochtendzonnetje. Slapen
Heel zachtjes ben ik naar de schuur gegaan om het voer klaar te maken en toen moest ik IJsco wakker maken. Echt zo schattig, die hoorde me helemaal niet aankomen totdat ik haar een aai over de neus gaf had ze haar oogjes nog dicht. Gaaaap Toen begon ze zachtjes te hinniken en heb ik haar een lekker 'ontbijtje-op-bed' gegeven Haha!
Toen de andere dames eten gegeven, die hadden er weinig belang bij omdat ze de hele nacht gras hadden gegeten. Ben even op in het weiland gaan zitten om de dames te bekijken. IJsco had het alweer op en kwam bij mij snuffelen en duwen. Ben er even op geklommen zonder zadel en hoofdstel en we hebben wat rondjes door het weiland gereden. Zelfs het sturen met mijn zit ging best goed!
Nog een drafje en galopje gedaan, echt zo leuk! IJsco vond het ook heel erg leuk die had lekker de oortjes naar voren en liep heel stoer rond van 'kijk ons nou'! *LOL*
Echt leuk, had ik een paar maanden terug niet hoeven proberen toen snapte ze niks van been- zit- of stemhulpen. Ze kende alleen dat geschop in haar buik harder lopen betekende. En nu reageert ze op fijne hulpen, zo leuk!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:09

Wat leuk, zo'n knuffeldagje!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie