advertentie op marktplaats.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

advertentie op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:34

was ik net ff op marktplaats,en stond er een pony te koop van 14,en dan deze foto...

http://www.marktplaats.nl/fotos/dieren/ponys/16479.jpg

bah dat vind ik dus echt zielig,meisje is best groot,en dan hoe mager die pony is,ik vind hem ook gek gebouwd,super dunne beentjes,opzij ingevallen en die nek Verward
nou zo krijgen de mensen in goede indruk als ze de advertentie bekijken ja

[edit Heike] titel aangepast.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:42

En die soms te grote kinderen op shetjes dan? Ik neem aan dat ze hem niet voor niets verkoopt.

'Paint' it 'Black'

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:43

Het paard is raar gebouwd, lijkt me nog een jong paard al lees ik dat het paard 14 jaar oud is. Het meisje is best groot maar kan wel licht zijn. Apart paard om het zo te zien vanaf de foto. Ben geen paardenkenner maar vind dit een beetje vreemd paard.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:45

bedankt heike,ja wist niet echt een titel Haha!
ja ik vond het ook daarom al een vreemd paard.
opzij zo ingevallen en die nek Verward
maare fasel,een shetlander kan veel hebben die houd zoiets makelijk vol dan zoeen paardje Knipoog
en ik vind het sowieso dat ze zo'n foto erbij zetten,als ik me pony te koop zou zetten zou ik er ook een goede foto bijzetten en niet zowat.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:50

hij is een beetje verkeerrd gefokt hihi ziet er niet uit....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 20:52

Ja dat is misschien wel waar at je zegt Mickey. Zo had ik het nog niet bekeken. Solly...

'Paint' it 'Black'

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:54

ja,je hebt wel gelijk in wat je zei van mischien is dat meisje wel licht,maar ik vond het gewoon niet uitzien als je benen er zo ver onderuit steken Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:19

Het paardje is behoorlijk overbouwt, nou ja eignelijk niet overbouwt maar een doorgezakte rug en heeft een groot hoofd in verhouding met an lichaam. Ik weetn iet hoe groot ie is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:20

Mmm beetje sneu voor dat beesie ja. Ben het mey beautyfull_mickey eens zie laatste reactie.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:21

beautyfull_mickey schreef:
bah dat vind ik dus echt zielig,meisje is best groot

Daarom zal hij wel verkocht worden.

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:51

Het ziet er misschien niet uit, maar die pony kan echt wel wat hebben hoor. Bovendien is hij smal gebouwd, hij is niet mager.
Ik vind het geen mooie pony, en ik ben het met je eens dat bij een advertentie een mooie foto hoort, maar dit vind ik een beetje overdreven en al helemaal niet netjes naar die eigenaren toe.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:16

Ligt het niet aan de bak? Lijkt wel of die scheef loopt of de foto is een beetje scheef genomen of ben ik nou gek..? ( kan best ik heb tegenwoordig nogal *vaagheid* )

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:44

Hij ziet er echt misvormd uit Lips are sealed! Arm beest maar ja dit is maar een foto, misschien ziet die er in het echt wel beter uit(da hoop ik tenminste)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:48

ach ja er staan wel vaker rare paarden op marktplaats, zag laatst een tandempaard (2persoonspaard, echt enorm lang).

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 22:48

hooo miran,dit bedoel ik absoluut niet banketstaaf tegen over de eigenaar toe Verward
komt mischien zo over maar dat is zeker niet mijn bedoeling!
ik wou alleen ff jullie mening over wat jullie hiervan vinden Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:49

Dikker, meer manen, meer staart dast opzeker.
Dan ziet het er al een stuk beter uit! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:17

Nou man wat zielig dat kind kan hij makkelijk houden, en zo dun is hij niet alleen best slank, zo dun is het paardje niet.
Ik vind hem niet mooi maargoed, hij staat wel mooi vierkant Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 23:27

ik vind hem best op zo'n paardje lijken die net van de renbaan komt,die hebben ook zo'n straks buikje Lachen
maargoed,mischien is hij gewoon niet dik te krijgen,kan natuurlijk ook.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:03

Ik denk dat het een Hackney is.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:43

Kayla schreef:
ach ja er staan wel vaker rare paarden op marktplaats, zag laatst een tandempaard (2persoonspaard, echt enorm lang).


Ja, die heb ik ook gezien. Was dat een foto van een dressuurstal ofzoiets? die hebben allemaal van die vage foto's. Uitgerekt, ingekort. Echt heel vaag. Maar ik moest wel lachen, zag er niet uit Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 00:49

geen idee, hij liep wel Z2 ofzo, maar is al weer een poos geleden inmiddels Lachen .
en ik had de indruk dat die foto goed was, maar dat dat paard gewoon enorm laaaaaaaaaaaang was Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 09:25

Ik vind het niet echt een mooi paardje op deze foto. Maar vanaf een foto is dat soms moeilijk te zeggen.
Echt mager vind ik hem niet. Wel slank, maar volgens mij is dat zijn bouw. En dat meisje, ze is wel wat groot voor hem, maar ziet er niet zwaar uit. Ik denk dus dat het allemaal wel meevalt.
Maar idd, als je je paard wilt verkopen kun je er wel een mooiere foto bijplatsen.

* To Belg, or not to Belg *

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 09:56

Afbeelding

De foto is ingescand, dit kun je zien aan de strepen die erdoor zitten.
De pony heeft weke lendenen, en vermoedelijk ook een weke rug, maar dat kun je uiteraard niet zien. Verder een steil achterbeen.

Het zou mij niets verbazen als er goede gangen onder dit beestje zitten. Ik zou het wel eens in het echt willen zien.
Ik ken namelijk iemand met een zelfde soort type pony en die is er Z mee, pony kan super bewegen.

Nee, ik kan niet anders zeggen dat dit misschien wel een hele slanke pony is zonder papieren met goede gangen. En niet mager hoor. De foto is niet ideaal, maar ik vind de foto neit zo slecht dat ik niet zou gaan kijken. De hals is mooi opwaarts. En de achterhand meot wat bespierder worden, maar hoe slecth of hoe goed dat in werkelijkheid is kun je pas zien als je de pony in het echt gezien hebt.

Dit noem ik ook een foto die ik ook niet zou plaatsen, dit paard spreekt mij totaal niet aan.
Afbeelding

Een paard koop je niet vanaf een foto, en als je twijfelt meot je het niet doen. Anders altijd kijken. Ik heb ook echt wel eens foto's van mezelf gezien waarbij eht allemaal niets lijkt, en toch reed ik dan op een stermerrie ofzo.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:24

Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Germie!
De mensen kijken gewoon niet naar de foto die ze erbij doen.
Kijk ook eens goed naar de foto's van de duurdere paarden. Daar zitten soms foto's bij waar je echt geen kwartje voor het paard durft te geven.

Kijk eens naar de onderste foto die Germie plaatst, naar het linkerachterbeen en dan naar de koot. Nee... dit ziet er lekker uit!
Het paard heeft geen mooie lendenen en de kruis toont ook enorm kort!

Maar goed, een paard koop je in principe niet van een foto af!!!!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 12:07

ik denk dat het dietje ergens een groei stornis heeft gehad. haar achter hand is totaal niet ontwikkeld. het hoofd is erg groot voor het kleine diertje, maar dat zij er oprijd zit ik niet mee hoor.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diortje_vds, Maanon_, Martje80, mino1, Natascha, NinaCharlie en 87 bezoekers