Siel was vreselijk vervelend.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Siel was vreselijk vervelend.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 14:28

Scheve mond ik ging woensdag naar me bijrijpaardje Silas, en hij stond in de wei.
We waren voor het eerst zonder de eigenaar erbij en het ging al geweldig Lips are sealed

ik haalde hem uit de wei en meteen rende hij het weiland er tegenover op (gelukkig was het hek dicht) ik had hem nog vast, maar niet lang.
en steeds als we hem hadden rende hij gewon weer door me heen.
er heb nog een jongen van daar geholpen, leek goed te gaan maar ineens ging hij er gewoon weer hard vandoor.
maar goed, na een hele tijd rennen (ik had het wel lekker warm! ) kregen we hem eindelijk naar de poetsplaats.
hij liep de hele tijd rond en te klooien, trekt hij ineens de paal los Verward gelukkig hadden we hem nog vast, en later trok hij ineens zijn halstertouw los op een of andere manier en rende (gelukkig) zijn stal in.
we hebben maar niet gereden, beetje te glad.

Maar ik heb dus eigelijk niet zo zin om dit elke keer mee te maken.... oke het was pas de eerste keer zonder haar, maar ik vond het toch best eng.
met rijden (altijd buiten) gaat hij er graag heel hard vandoor en bokt behoorlijk, op zich vind ik dat niet zo erg, maarja aan de andere kant, als ik alleen naar buiten ga en ik lig er naast de weg af... lijkt me niet zo prettig.
nou goed ik had het dus bijna opgegeven, maar we gaan het nog wel proberen, hopelijk dat het beter gaat want ik ga niet iedere keer achter hem aanrennen