Brandalarm

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Banjer
BNB Redactielid, Correspondent

Brandalarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 12:35

Zit ik net lekker te Bokken op mijn werk... gaat ineens het brandalarm af.... met het automatische verzoek om het pand te verlaten....

We hebben ongeveer 10 minuutjes buiten op de verzamelplek moeten wachten en toen kregen we te horen dat we naar de kantine op de eerste verdieping mochten gaan....

Daar aangekomen kregen we te horen dat er bij de sloopwerkzaamheden aan de laagbouw een brandje was uitgebroken, geen direct gevaar voor ons in de hoogbouw, dat daardoor een melder op een van de verdiepingen in de hoogbouw was afgegaan... Alles was alweer "onder controle", de brandweer controleerde alle verdiepingen en om de tijd door te komen kregen we allemaal een kopje doep (groenten of courchette-soep)... Vork

Ongeveer half uurtje later kregen we groen licht dat we weer anar de werkplekken mochten....

Ware het niet dat mijn zeer gewaarderde (ahum!) collega had geregeld dat ik voor de persfotograag met alle brandweer mannen op de foto mocht... (Martin... jij komt nog wel... Extreme duivel ).. als de foto is ontwikkeld dan zal ik hem wel op Bokt plaatsen..... Haha!:D (let dan vooral op die ene halfbloed helemaal rechts... Vingers aflikken )

Nee... ik denk niet dat ik deze verjaardag nog snel zal vergeten... Haha!:D

Zumba instructor :D
Als er in de hemel geen chocolade is, ga ik er niet naar toe!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 12:49

Hihi nou wel heel aardig van je collega!

Ik heb ooit eens een brandalarm veroorzaakt Haha!
Ik werk in een verpleeghuis en ik had daar eens aan avonddienst, ik was al geirriteerd omdat de mensen zo zeurderig waren.
Dus ik zet alles klaar op de gang incl. de tillift , maar dat ding is aardig groot en wilde niet echt draaien zoals ik wilde.Draait dat ding eindelijk *Bam* zo tegen het brandalarm. Oeps!!
Dus ik ren snel naar de telefoon om te vertellen dat er geen brand is, staat de brandweer er al:)
De kazerne zit nml achter ons verpleeghuis.
Maar dit heb ik nog lang moeten horen:)

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 13:43

Ach, zie het maar als een goede oefening. Als het nu vlotjes ging is dat makkelijk voor als er eens echt iets is.
En extra pauze is natuurlijk nooit weg!

* To Belg, or not to Belg *

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:09

Haha gelukkig dat er niet echt brandgevaar was. Van je collega's moet je het maar hebben Knipoog Maar nu heb je iig een orgineel verjaardagskadootje *LOL*

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Banjer
BNB Redactielid, Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:17

Nou de foto is klaar hoor... Haha! Hij is heel leuk geworden....
alleen vond mijn collega de foto zo leuk dat hij hem op het netwerk heeft geplaatst en nog eens apart aan iedereen heeft gemaild.... (vanavond staat ie op ITP)

Zumba instructor :D
Als er in de hemel geen chocolade is, ga ik er niet naar toe!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie