Update over mijn Welcome-hengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 16:46

Fijn dat het goed gaat Zep, ik hoop dat die Welcome van mij het straks net zo goed op zal pakken allemaal!

Je zegt dat Welcome zelf 4 keer zo groot is dan jouw Welcome zoon, hoe groot is die van jou nu? (En is hij 3 of 4?)

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar foto's. De beweging van onze Welcome is ook echt veelbelovend! Maar ze moet straks nog wel een beetje uit elkaar gaan groeien. Voorlopig mag ze van mij nog wat meer de hoogte in, ze is nu 2,5 en 1,63 m, dus die moet nog wel wat groeien wil ze de 1,72 van zowel haar vader als moeder halen!

Wist je trouwens dat de moeder van Welcome maar 1,60 m was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:40

Die van mij is nu zo'n 1.64. Hij is ook een stuk chiquer dan Welcome zelf, volgens Ebba dan Haha! Maar dat klopt wel, hij heeft een heel mooi klein koppie (heeft zelfs een kleiner hoofdstel dat Nescio (Trakehner) had!)

Hij is wel enorm aan het groeien nu, met name in zijn lijf. Hij zwaart wat uit zegmaar. Ik denk dat hij zo'n 1.65m wordt, prima maat, want dan is ie even groot als ik Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:33

Jeetje, wat fijn dat het zo goed gaat!
Enne, ziet het in zwijm op je paard liggen er net zo uit als in een deuk liggen? Knipoog Dan kan ik me er wat bij voorstellen *LOL*

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:45

Jantina in een deuk liggen is volgens mij voorover en in zwijm liggen achterover Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:47

Klinkt echt geweldig allemaal, ik kreeg kippenvel toen ik het las! Fijn als je zo'n paard te rijden hebt en dan zulke begeleiding erbij... Ik ben heel benieuwd naar foto's!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:19

Zo wat fijn zeg. Ik vraag me wel eens af hoe is het om een echt goed paard te rijden..... dan zit je dus te zwijmelen op je paard Haha! . Ik heb van de zomer de pavo voorronde gezien en zag daar een paard waar ik al van in zwijm viel als ik er alleen maar naar keek Kwijl . Misschien dat mijn ukkie Valencia over een jaar of 3 ook zo'n fijne wordt, en ach een beetje dromen is nooit verkeerd toch.

Voor jou in ieder geval heel fijn dat jij dat zo mee mag maken, helemaal als je ons een beetje deelgenoot maakt. Een superfijn paard en heel goede, dagelijkse begeleiding. Ik hoop dat je nog veel berichtjes zult plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:49

Zojuist zag ik dat het volle broertje van Sven naar Den Bosch mag Lachen Ik ga dus zeker naar de HK op vrijdag, want ik wil hem toch even zien!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:46

Wowie de wow! klinkt harstikke goed en heeeel gaaf. Veel succes met hem verder!