Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barmat schreef:Wat jammer dat er steeds meer mensen met paarden komen. De simpele paardenmens, eenzaam en alleen in de wei, hoofdschuddend en in het gezelschap van zijn beste kameraad, het circus aan zich voorbij ziet trekken.
druppeltje schreef:Ik word hier altijd zo onzeker van. Wat nou als ik het niet ben? Ik durf van mezelf echt niet te zeggen wat ik ben namelijk. Het enige wat ik weet is dat ik ontzettend m'n best doe om alles goed te doen. Maar ik maak ook fouten...
tita schreef:wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit stukje..het is namelijk oud nieuws
Miss_Montana schreef:Leuk stukje en erg mooi geschreven. Maar ik vind dat iedereen eigen ideeen heeft over het paardenhouden en het omgaan met paarden. Dus waar trek je de lijn tussen paardenmens en mens met paard? Iemand die zijn paard liever niet in de blubber en regen buiten heeft staan kan net zo goed naar zijn paard geluisterd hebben als iemand wiens paard dat totaal niet erg vind. Paarden zijn namelijk ook allemaal anders.
Barmat schreef:tita schreef:wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit stukje..het is namelijk oud nieuws
Je hóeft niet te reageren op "oud nieuws" als het je niet interesseert hoor
Dan klik je gewoon weg en lees je iets wat je wél interesseert, simpel toch?
En ik laat het aan een ieder persoonlijk over wat hij/zij er uit haalt ja of nee.
Barmat schreef:Daarom zeg ik ook: Het is aan de persoon zélf hoe hij het stukje interpreteert
En zoals je ook kunt lezen: een paard wel of niet in de blubber hebben staan is geen garantie voor het al dan niet zijn van een paardenmens
*aha*