Hoe verslaafd kun je zijn aan je paard?!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Hoe verslaafd kun je zijn aan je paard?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 22:46

Gister was ik weer bij Maffick (zoals elke dag) en ik had hem even in het land gegooid zodat ik makkelijk kon uitmesten.
Ik loop met mn kruiwagentje met mest naar de mestbult en leeg m...
Ik loop weer terug en Maffick begint te hinniken....dus ik draai mn hoofd om en kijk naar hem.
Wat stond hij er weer stoer in het mooie witte landschap,koppie er mooi op,oortjes naar voren en naar baasje kijken... Kwijl
Ik liep door naar de schuur met mn ogen op mijn stoere bink gericht
(dat was dus hoofd 180 graden gedraaid)

En ineens werd ik uit dat mooie beeld teruggeroepen door een harde knal!
BAM!! Vol bij de muur omhoog!Kruiwagen over de kop en ik tegen de muur op met mn kop!Auwie!

Ik dacht dat ik de goede kant wel uitliep en zo de schuur in zou lopen Bloos
niet dus... Clown

maar ik kijk nou eenmaal zo graag naar mn paardje...volgende keer dus maar niet lopen en omgekeerd kijken tegelijk dus Haha!


Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:56

Kijk, dat gevoel ken ik nu ook. Altijd als ze buiten staan, moet ik om de zoveel tijd uit het raam kijken of er naar toe lopen. Ik blijf ze schitterend vinden en ze blijven me verrassen. Ik word er ook altijd vrolijk van als ik ze zo in hun element zie.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 00:23

Hahaha,
ja dat ken ik.

Ik heb van de week nog op lopen scheppen over mijn merrietje.

Naiade is gewoon zo'n vrij doos.

Was vandaag ruim half uur te laat thuis en pa had al behoorlijk honger maar kon gewoon nog niet naar huis want Naadje had kroel uurtje.

En dat is echt het belangrijkste uurtje voor ons saampjes, komt ze zo heel zachtjes met neusje ruiken aan mijn wang en dan echt zo snel weer weg als of ze verlegen is, zo schattig.

Maar goed ik zal maar ophouden, we zullen vast allemaal verliefd op ons eigen paardje zijn en zo hoort het natuurlijk ook.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 00:28

Haha! Je bent gewoon smoorverliefd op je paardje! Logisch hoor, ik ken het gevoel. Ik kan uren aan Cheyenne denken en uren naar haar kijken.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 00:35

Echt niet te bevatten dat ik Ret vijf jaar geleden maar een etterbakje vond. Afgelopen zondag stond ik hem in de sneeuw te verzorgen na een intensieve wedstrijd, helemaal in m'n eentje. Hij was zo lief en rustig, liet alles toe (dat is wel eens anders) en hij stond daar zo mooi te zijn met zijn oortjes naar voren, zijn nieuwe donkerblauwe wollen deken op met daaroverheen een klein laagje sneeuw... Wat baalde ik dat ik op dat moment mijn fototoestel niet kon vinden. En wat voelde ik me verbonden met dat kleine lefgozertje.

Net sprak ik mijn zusje op msn, ook zij had dat gevoel vanmiddag. Ze was even weggelopen bij stal, liep terug en hoorde toen een hoog piepend hinnikje. Dat was Retje, die blij was een van zijn baasjes te zien. Ze vond het zo lief dat ze er stil van werd...

Retje heeft dus eigenlijk gewoon een luxeprobleem: twee verslaafde baasjes. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:52

Ja...ik ken dat gevoel ook heel goed *LOL* , je kunt je dan niet losmaken van het "plaatje", ik vind het heerlijk om een hele tijd naar mijn paardjes te kijken, vooral als ze in de wei staan...het is zo leuk om te zien hoe ze zich gedragen als ze "echt" paard zijn!!
En ik heb ook al veel momenten gehad dat ik baalde geen fototoestel bij de hand te hebben, ze zien er soms zo lief uit!!!
Ja, ik weet het zeker....ik houd heel veel van mijn paardjes!! ....en voor 200% verslaafd aan die beestjes !! Lovers

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:00

Ik ken het gevoel! Ik kan soms ook uren naar hem kijken en heb soms moeite om weg te gaan bij hem en dan vooral omdat hij ongeinteresseerd staat te eten en ik hem dan geen knuffel kan geven. Ik droom ook vaak van mijn ventje Lovers Het is gewoon een kanjer Haha!

Gelukkig ben ik nog nooit met mijn koppie tegen de muur geknalt zoals jij terwijl ik naar hem keek Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:18

Hihi dat gevoel ken ik ook ja Lachen Ik vergeet soms heel de wereld om me heen als ik naar hem aan t kijken ben. Iedereen vindt zn eigen paardje natuurlijk het mooiste, maar ik ben er echt niet van weg te slaan als ie losloopt Lachen Nouja ook niet als ie stil staat Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 15:31

Klinkt heel bekend, en dan ook iedereen paardenmens of niet vervelen met je eeuwige volgens hen totaal onbelangrijke verhalen over hoe ie vandaag mooi in het hoekje gemest had ... en hoe ze weer ruzie kregen over wie welke voerbak zou nemen ... Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 15:56

ik zie ze niet vaak los, maar als ze dan in de wei staan, en ze horen wat ofzo, dat hoofd omhoog, oortjes gespitst, en als je dan een mooie zon hebt, he, plaaatje... *zucht* kan ik ook errug lang naar kijken... met eigen paard moet het nog fantastischer zijn, ik kan het me helemaal inbeelden, ben nu ook al helemaal verliefd op "mijn" schatteke... vooral als ze dan zo schattig doet Knipoog staan kijken en lief zijn en plaatje-standbeeld...

Enya - Daya :-)

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 18:52

Dat ken ik ook, dan staat je pomy je zo lief aan te kijken dat je even nergens anders op let en hup, daar laat je je zadel naast de balk vallen waar je het op wilde leggen.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 22:38

sonjabelgium schreef:
Klinkt heel bekend, en dan ook iedereen paardenmens of niet vervelen met je eeuwige volgens hen totaal onbelangrijke verhalen over hoe ie vandaag mooi in het hoekje gemest had ... en hoe ze weer ruzie kregen over wie welke voerbak zou nemen ... Haha!


Hahaha, dat soort conversaties heb ik dus vooral met m'n zusje: 'Hij keek net zooooo lief naar me!' en dan kijken onze ouders elkaar aan zo van 'u-huh'... Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 22:50

Ja, dat ken ik..
net zoals mij gebeurde, ik had Never in de bak, met een andere pony, en ik moest goed opletten dat ze elkaar niet kapten want ze stonden te zoenen, en af en toe te miepen:iiiiieeeeeehhh!!! hoorde je dan..
Dus ik ga een halstertouw halen, en ik bleef kijken want Never miepte weer, loop ik met mn kop tehen een ijzeren deurpost van de bakdeur... AUW!!!

Of, op school zitten dromen wat je vandaag is gaat doen, en zelf een dressuur proef verzinnen, die dag nog op school uit je hoofd leren, en als je op stal bent, proberen te rijden en kijken of je hem nog weet..
Pling Pling Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 22:54

Hel herkenbaar hoor. Het lijkt wel een soort verliefdheid. Ik kan helemaal smelten al ik zie hoe mijn paard geniet van zijn zemelen en met zijn tong naar buiten even opkijkt om vervolgens weer verder te eten. Dat ziet er zoooo vertederend uit.
Gelukkig zijn mijn vriendinnnen ook allemaal paardenliefhebbers dus die zijn net zo maf al ik en mijn vriend hoort het allemaal braaf aan en komt stiekem zelf ook met verhalen over hoe Pablo de sinasappel veroberde Haha!

Ik kan ook gerust tijden naar de wei kijken hoe de paarden zich vermaken en waar ze zich mee bezig houden. Zo leuk om te zien!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, FCSA, Jet, Kimmej, Linde_C, Mark0919, pluklief en 42 bezoekers