x

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 18:42

ik zal hier ook eens een verhaaltje vertellen. gisteren hadden we een AMSTERDAMSE avond bij mijn vriend in het dorp. wij daarheen natuurlijk. was er geen zak aan. wij om 12 uur naar een discotheek in de buurt. daar waren we om 2 uur van thuis. toch nog maar ff naar de AMSTERDAMSE avond gegaan. het werd dus 4 uur. eigenlijk zou ik met de auto naar huis gaan omdat ik de dag erop zo vroeg op concours moest. maar toch bier gedronken (en TEVEEL!!!) dus toen toch maar bij * blijven slapen. om 6.15 ging wekker. OHOOO OHOOO viel dat ff tegen!! om 7 uur was ik aangekleed en wel en ging ik naar huis.

daar aangekomen (7.15) bedacht ik me opeens dat ik om half 8 bij s. moest zijn. dus ik vlug mijn tenu bij elkaar geschareld en op pad. om 8 uur zouden we de vrachtwagen laden. 3 van mij en 2 van andere. om 8.15 waren we op weg en na 10 minuten waren we op concours! ik meteen op de jonge. om daar mee te gaan springen. ik dacht eigenlijk dat ik niet in de barage zou komen maar... FOUTLOOS 2X!!! eerste manche 54 stijlpunten en de barage 57 stijlpunten! HOPPATEE mijn eerste plaats al binnen om 11 uur s'ochtends. toen vlug j. opgetuigd om daar eerst mee te dressuren. hij liep echt super lekker! ons pap vond hem beter lopen als vorige keer maar ik vond van niet. toen gaan springen. maar daar had ik een balk in de barage. dat betekende een 3de plaats. toen o. van de vrachtwagen afgehaald 10 min gereden blijkt meneer licht kreupel. dus die hebben we metteen weg gebracht.

ik was om 1 uur dus klaar. toen heb ik lekker tot 4 uur in de zon gezeten
!!!!BRUIN!!!! toen kwam de prijsuitrijking. toen ze begonnen met het voorlezen van de prijswinnaars in mijn ring had ik het niet eens in de gaten! werd er opeens geroepen *. ik denk o ik heb prijs YESYES. ik dacht iets van 3de ofzo. krijg ik daar een beker en een oranje strik!! echt helemaal geweldig! gewoon 178 punten!! vorige keer had ik er 159 en was ik 3de. mijn pa had dus wel gelijk!!

nou ik hoop dat jullie het een beetje snappen!!

xxx von
Laatst bijgewerkt door Angela op 17-06-15 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: op verzoek meer anoniem gemaakt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:53

Natuurlijk snappen we het.
Zo te horen heb je een giga leuk weekend gehad.
Groetjes!