Blacky voor het eerst weer een zadel op!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sunshine

Blacky voor het eerst weer een zadel op!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 16:44

Jaja vandaag zou ik hem gaan longeren met zadel op.
Eerst heb ik hem beetje warm laten lopen enzo...hij had dr echt zin in Haha!
Heb ik hem ff gelongeerd (wel voorzichtig hoor). Dat ging ook goed...hij allemaal bokken *LOL*
Maaruh omdat het vrij glad was trok meneer mij mee en gleed ik dus uit Lips are sealed daar lag ik dan *LOL*
Daarna heb ik hem opgezadelt...vond ie niet zo fijn want hij beet steeds in me kont Extreme duivel
Nouja toen hem ik eerst maar ff gestapt met blacky...ging allemaal goed en hij liep niet raar.
Heb ik hem een stukje laten draven enzo...hij vond het kei leuk. Maar hij vond het wel genoeg en wilde de wei uit. Ben ik met hem gaan wandelen...kwamen we nog iemand tegen met een paard...je had blacky eens moeten zien kijken Haha! Nerd Toen kwamen we ook nog schapen tegen *LOL* blacky snapte dr gewoon helemaal niks van....hij snapte niet waarom ze zo'n raar geluid maakte }>
Weer verder gelopen...kwamen we bij 2 knollen uit....en natuurlijk moest blacky ff naar de merrie toe (mannen ) Nou toen ik blacky eindelijk bij de merrie vandaan kon krijgen zijn we terug gelopen.
Mijn teentjes waren al bevroren en toen ging meneer is lekker dr op staan en da's ook zo fijn
Maar het ging wel hartstikke goed...op de weg ook! Ik ga nu volgende week maandag weer hetzelfde doen. En dan misschien over 2 weken ga ik weer rustig proberen te rijden.
En tja toen heb ik um nog ff geborsteld en eten gegeven en toen was het alweer tijd om naar huis tegaan.

Kisss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(
♥ ** Instagram ** ♥

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 16:52

sunshine schreef:
Maaruh omdat het vrij glad was trok meneer mij mee en gleed ik dus uit Lips are sealed daar lag ik dan *LOL*

Was het niet te glad om te longeren dan ???
Wel minder dat ie elke keer in je kont beet }> .

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-03 17:14

Nee hij stond op een stuk wat niet glad was...klinkt raar Verward maar het deed wel pijn.
Hij bijt elke dag in mijn kont..je wil niet weten hoe die er uitziet

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(
♥ ** Instagram ** ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie