Stuiterbal-pony ?????????????????

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amanda_T

Stuiterbal-pony ?????????????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 18:40

Heb vandaag gereden.
En echt goed gin het niet, maar ook weer niet bar slecht. Verward .

Ik zou vandaag buiten gaan rijden, maar het sneeuwde elke keer, , dus hebben we besloten lekker de trailer te pakkken, en te gaan rijden.
Ze was op stal gewoon harstikke leif, en luisterde goed, ook met de trailer in gaan Vork .

Ik kwam dus bij de bka, en doe haar hackamore aan, en ga lekker rijden.
Ze doet het goed, dus gaan we even galoperen, geef ze even een bok, van hier tot tokio .
Ik boos, en laat haar even draven op de volte.
Mijn vader vraagt even aan mijn instructirce een proeven boekje, en wel gaan even oefenen.

Party!! ben nu zo blij, we hebben vandaag voor de eerste keer, L1 gereden Party!! .

En ze deed haar best wel, maar in dat proefje moesten we natuurlijk ook galoperen, en toen kreeg ik ook stuiter-les.
Daarom ook de titel stuiterbal-pony.
Ik ben blijven zitten, , vraag me niet hoe, dat engeltje op mijn schouder misschine Cool .

Maar, ik heb nu wel last van mijn rug, na die bokken.
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig .
Dat heb ik altijd heel snel, als lasagna bokt, dan knakt er iets in mijn rug en kan ik de dag erna bijna niet meer bukken enz.

Boos! leuk aks je de dag erna naar schoo moet, en een leuke zware schooltas mag dragen Boos!

Maar in ieder geval, we zadelen,\ even af en stappen even door de bak heen, tot ze niet meer dampt,
Dan lopen we naar de trailer en gaan we weer naar huis.
10 minuutjes rijden.
Zetten haar weer lekker op stal, doen haar dekens enz op, en geef haar eten
Controleer haar drinken nog even en ga zelf ik naar huis toe, lekker opwaremn.

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie