Onvrijwillige vliegles

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aifa

Onvrijwillige vliegles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 18:30

Nou dit was dan de eerste keer dat ik Raysa eens goed vanaf de grond heb kunnen bekijken.
We zouden eerst niet gaan rijden vanwege de sneeuw, maar na lang zeuren van mij gingen we toch naar de manege. Ik helemaal blij, weer lekker rijden Haha!
Nou t ging wat anders dan gehoopt... Ik stapte op en merkte dat ze al wat sneller ging dan normaal, neej joh dat instappen kunnen we wel overslaan, we gaan gewoon meteen draven. Naja oke dat liet ik maar even toe, even beetje energie dr uit. Heej dat gaat nog best goed, hmm een galopje dan maar proberen? Zozo dat gaat ook lekker. Even weer lekker draven, wat versnellen en weer terug... En weer even stappen.
Neeeeeej baasje dat wil ik niet, je gaat toch niet stappen op zo'n koude dag? RENNEN en BOKKEN is wat ik wil. En zoeeeeeeeeeeeeeef bok bok bok weg was raysa en voor ik t wist lag ik met mn kont in het koude zand

Toen stonden er ineens een stuk of 5 mensen om me heen en mn hoofd deed piiiiiiiiiiiiiiiiiijn Nou toch maar even de eigenaar van de manege gehaald, die zal dr wel even een flink lesje geven. Eerst maar even longeren want ook hij vond t niet zo veilig om dr maar zo op te stappen.
Raysa begon t steeds minder fijn te zitten...pfff bindt ie ook nog elastieken aan mn hoofd?
Naja en toen is ie toch maar op Raysa gestapt... Dat vond Raysa even een stuk minder leuk. Heej moet ik nou EN aan de teugel EN doorlopen en mag ik dan niet eens steigeren en bokken? Maar dat wil ik nie, naja dan maar protesterend met mn staart zwiepen Extreme duivel
Maar daar trekken we ons natuurlijk nix van aan...en ik stapte er maar weer op. Wel met een beetje knikkende knieen want mn hoofd en kont deden nogsteeds pijn. Maar wat was ze braaf! Ze wist niet hoe netjes ze moest lopen en als ik even zwaar ging zitten > boem en we zijn van draf naar stilstand

Naja uiteindelijk liep ze dus wel heel lekker, en dinsdag gaan we voor t eerst op les bij iemand die heel goed is met jonge paarden en er desnoods zelf op gaat zitten. En dat heeft Raysa wel ff nodig, hehe!

Ik kan er nu gelukkig wel weer om lachen, ondanks dat mn nek, rug, been en hoofd pijn doen Scheve mond (nu moet ik dan toch eindelijk die mooie veiligheidscap kopen van mn moeder)
Achjah morgen is d epijn weer over, en dinsdag dat varkentje even wassen Extreme duivel

Arivo (Gribaldi x Argentinus) Z1 *D
Golden Golias (Totilas x Discovery) M1 *D

Jurylid B/L :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie