Cheyenne aan het squeezen, circlen en jojo'en!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Cheyenne aan het squeezen, circlen en jojo'en!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 00:34

Ja, want vandaag hadden we weer natural horsemanship les. Ze was echt superbraaf en deed de oefeningen heel netjes. Ze gaat volgens Lynn en Marjan heel erg vooruit! Ik ben zo blij.....ze is echt een slimme meid! Bij ITP staat een heel leuk foto-verslagje! Heel leerzaam en mooie foto's.

Daarna een boktmeeting gehad met bokster AnneOmie!!! Even naar haar mooie paardje Omar gekeken. Wat een stoere arabier is dat ook! Ook daarvan staan foto's in ITP.

Was een leuk en leerzaam, maar wel KOUD dagje!!! Haha!


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 02:13

ehmz kun je misschien uitleggen wat voor
'games'dat zijn?
want het zegt mij helemaal 0,0 Haha!
maar je foto's zagen er leuk uit Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 11:49

Je kunt wel even kijken bij UHZ, daar staan veel topics over dit soort games!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:07

Haha, squeezen, circlen en jojo'en. Ik keek al vreemd toen ik de titel las Haha! Ik ga snel even kijken naar pics!

Galactica Wadim X Gemini

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:27

Haha de titel, echt grappig *LOL* Ik heb de foto's gezien, super dat ze zo vooruit gaat!
Wat doet Cheyenne bij de cirkelinggame? Levi die gaat stappen...en dan plots vliegt ie weg of hij stopt zodat je weer opnieuw moet beginnen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:30

Heej , wat leuk zeg !Ik ga zo naar in the picture , ik ben echt benieuwd naar de foto's.En proficiat voor jou en Cheyenne dat het zo goed ging hoor!Niet alles hangt van het paardje af maar ook aan het baasje Lachen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 14:25

Ineke2 schreef:
Haha de titel, echt grappig *LOL* Ik heb de foto's gezien, super dat ze zo vooruit gaat!
Wat doet Cheyenne bij de cirkelinggame? Levi die gaat stappen...en dan plots vliegt ie weg of hij stopt zodat je weer opnieuw moet beginnen.


Cheyenne gaat meestal draven bij de circling game....zonder dat ik het vroeg... Lips are sealed En als ik haar dan weer wil laten stappen, dan komt ze naar mij toe of gaat idd stilstaan.....dat moeten we dus nog goed oefenen....vind ze wel moeilijk. En wat ik er vooral moeilijk aan vind, is dat je op je plek moet blijven staan en niet mag meedraaien, en dat je paard dus achter je langs gaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denisesilver, F_inley, inge_romeo, lina1998, Muga, Taucha, Vagabondo en 125 bezoekers