Deurne ......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:42

Ik zat er eerst ook over te denken om na deze opleiding naar deurne te gaan. Ik ben naar de open dag gegaan, was heel leuk, maar ik heb geconstateerd dat het nix voor mij is. Ik hou ontzettend veel van mn paardje en heb alles voor hem over, maar die opleiding lijkt me voor mij gewoon te zwaar. Ik geloof dat de kwaliteit van de opleiding erg goed is.

Kyrie
Berichten: 7
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Hobart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 03:00

hooi allemaal
ik wil ook heel graag naar deurne. Het is al heel lang een droom voor mij geweest. Alleen als ik jullie er zo over hoor praten dan moet ik er 2 keer over na denken. Het zou vast wel een zwaar opleiding zijn en dat netjes daar akn ik ook wel mee leven.... Alleen mijn kamer hoeft dan toch niet bepaald netjes te zijn wanty daar heb ik wat probleempjes mee ( vraag mijn moeder maar *LOL* ) Wat zijn eigenlijk de toelating eisen voor de paarden sport. Ik heb op de site gekeken maar ik kon ze niet vinden.
Ik ben naar een opendag geweest toen ik nog in nederland woonde maar dat was 2 jaar geleden en voor dat ze alle vebouwingen hebben gedaan.
Cool

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:28

ik wilde ook altijd heel graag naar deurne, sinds een jaar heb ik besloten om een andere opleiding te gaan doen, niet omdat ik niet meer in de paarden wil, maar meer om het geen dat mocht het mis gaan in de paarden dan heb ik nog altijd iets anders om op terug te vallen, je hoort namelijk van zoveel mensen dat ze het na een paar jaar toch voor gezien houden in de paarden en dan ineens met de vraag staan wat moet ik nou ik heb niets anders dan dat papiertje en ja wat dan.

mijn stiefzussen zijn altijd met paarden bezig geweest nog voordat ze konden lopen, ze konden goed mee draaien bij de pony's 1 van hun heeft een aantal keer het europees kamioenschap gewonnen. ze hebben alleen hun middelbare school afgemaakt en zijn daarna op verschillende stallen gaan werken en hebben later de masterclasscursus gedaan in deurne.

na ongeveer 20 jaar in de paarden bezig te zijn geweest hadden hun het wel gezien en stonden toen voor de vraag wat gaan we nu doen, het enige wat ze konden was achter de kassa of in een winkel, dat hebben ze nu ruim een jaar gedaan en daar is nu echt de lol al weer vanaf.

ik zeg dus niet dat deurne slecht is, maar ik denk dat als je er echt voor gaat en je veel praktijk ervaring hebt en wat cursusen gevolgd hebt je het ook echt wel kan zonder dat papiertje en door een andere opleiding te doen heb je in ieder geval wat meer vastigheid voor je toekomst.
ik denk dat veel mensen daar niet bij stil staan en er pas achter komen hoe belangrijk het is als ze het zelf mee maken of iemand kennen waar het zo ook bij liep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:32

Beetje oud topic, niet?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:55

ja kwam ik ook achter toen ik m beantwoord had maarja hij stond boven aan toch haha